/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Windows media player
Fra : Fattig
Vist : 309 gange
200 point
Dato : 21-02-22 15:38

Har forgæves forsøgt at installere Windows media player, der er masser af links men de virker ikke.
Er det ikke muligt, hvad gør at det ikke kan lykkedes?
Computeren er windows 8.1 64 bit

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 21-02-22 16:07

Klik på Søg ikonet, skriv --> media player og se om den kommer frem.
Den er sikkert gemt som i Win 10

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 21-02-22 16:37

Der ligger en der hedder Media player, udgivet af (Yellow Elephant Produtions) Men det er ikke den samme som Windows Media Player.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-02-22 16:54
Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 200 point
Dato : 21-02-22 16:55

Få Windows Media Player
Windows 10 Windows 8.1 Windows 7 Windows Media Player
Windows Media Player fås til Windows-baserede enheder. I denne tabel kan du se, hvilken version af Media Player der passer til dit system. (Hvis du har en Mac, kan du downloade Windows Media-komponenter til QuickTime for at afspille Windows Media-filer).

Hvilken version af Windows kører jeg?

Operativsystem/browser

Player-version

Sådan henter du det

Windows 10

Windows Media Player 12
Få mere at vide

Findes i nye installationer af Windows 10 og i opgraderinger til Windows 10 fra Windows 8.1 eller Windows 7. I nogle udgaver af Windows 10 er det inkluderet som en valgfri funktion, som du kan aktivere. For at gøre det skal du vælge knappen Start og derefter vælge Indstillinger > Apps > Apps og funktioner > Administrer valgfrie funktioner > Tilføj en funktion > Windows Media Player og vælge Installér.

Aktivere Windows Media Player

Afspilning af dvd'er er ikke inkluderet. Gå til siden Dvd-afspilning til Windows for at få mere at vide om dvd-afspilning i Windows 10.

Windows 8.1

Windows Media Player 12
Få mere at vide

Findes i Windows 8.1 og Windows 8.1 Pro, men inkluderer ikke afspilning af dvd'er. Gå til siden Dvd-afspilning til Windows for at få mere at vide om dvd-afspilning i Windows 8.1. For Windows Media Player 12 til Windows 8,1 N og KN-versioner skal du hente medie funktionspakken.

Windows RT 8.1

I/T

Windows Media Player er ikke tilgængelig til Windows RT 8.1.

Windows 7

Windows Media Player 12
Få mere at vide

Inkluderet i Windows 7 Starter, Home Premium, Professional, Ultimate og Enterprise. For Windows 7 N-eller KN-versioner skal du hente medie funktionspakken.

Mac OS X

Windows Media-komponenter til QuickTime

Få det nu

Hvis du vil geninstallere Windows Media Player, kan du prøve følgende:

Klik på knappen Start , skriv funktioner, og vælg Slå Windows-funktioner til eller fra.

Rul ned, og udvid Mediefunktioner, fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Windows Media Player, og klik på OK.

Genstart din enhed. Windows Media Player bør fjernes.

Gentag trin 1.

Rul ned, og udvid Mediefunktioner, markér afkrydsningsfeltet Windows Media Player, og klik på OK.

Genstart din enhed. Windows Media Player er nu blevet geninstalleret.

Bemærk!: Hvis du vil foretage fejlfinding af problemer, som f.eks. problemer med afspilning og codec, skal du se afsnittet "Få hjælp" i Windows Media Player.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 21-02-22 23:41

Det er lykkedes....
Fulgte dit råd:
Hvis du vil geninstallere Windows Media Player, kan du prøve følgende:

Klik på knappen Start , skriv funktioner, og vælg Slå Windows-funktioner til eller fra.

Rul ned, og udvid Mediefunktioner, fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Windows Media Player, og klik på OK.

Genstart din enhed. Windows Media Player bør fjernes.

Gentag trin 1.

Rul ned, og udvid Mediefunktioner, markér afkrydsningsfeltet Windows Media Player, og klik på OK.

Genstart din enhed. Windows Media Player er nu blevet geninstalleret.

Bemærk!: Hvis du vil foretage fejlfinding af problemer, som f.eks. problemer med afspilning og codec, skal du se afsnittet "Få hjælp" i Windows Media Player.

Tak for svaret webm.

Et nyt (lille) problem har vist sig, de enkelte musik numre optræder dobbelt.....

Men super tak for hjælp