/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Streaming fra AppleTV +
Fra : horseman
Vist : 234 gange
100 point
Dato : 09-02-22 12:44

Har tegnet abonnement på AppleTV. Billigt 39 kr om måneden. Men billedet fryser efter få sekunder.
Har prøvet at lide mig gennem et halvtimes afsnit med 20-30 stop! Det holder jo ikke!
Der er ingen problemer med Netflix og HBO.
Jeg har en router fra 3. Kræver naturligvis genstart af og til.
Men Apple er helt umulig. Ved I hvordan man kan kontakte dem med dette problem?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-02-22 13:24
Kommentar
Fra : horseman

Dato : 09-02-22 13:33

Tak Abbaba.
Men det handler om Apple-boksen. Sådan en har jeg også, bare ikke den nyeste.
Dette handler om streaming af kanalen. Her er de vist ikke så nemme at komme i kontakt med.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-22 20:27

Ok. kan det være fordi det er UHD der bliver streamet og din boks der ikke kan klare mere end normal Fuld HDD der skal mange kræfter til at afpille UHD.
Hvis du på en eller anden måde kan udvide boksens buffer kan det måske hjælpe, så gemmer boksen mere end der lige afspilles.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-02-22 20:54

Hvad er hastigheden på din internet forbindelse?

Kommentar
Fra : horseman

Dato : 10-02-22 09:32

Hej Abbaba.
Du har nok ret. Jeg anede ikke engang der var noget der hed UHD!
Der kan nok ikke gøres meget ved nin router?
Må nok bare opsige abonnement og nøjes med HBO og Netflix.

Godkendelse af svar
Fra : horseman

Dato : 10-02-22 09:33

Tak for svaret abbaba.