/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Hidden microfon
Fra : Maamasam
Vist : 124 gange
45 point
Dato : 03-02-22 12:03

jeg søger en stemme optager som er hemmeligt skal fange min mand nå han er utro med mænd
hvad skal jeg købe??

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-02-22 12:41
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-02-22 14:29

Herinde - https://spy-shop.dk/da/ - kan du finde alt til formålet, lige fra lightere, kuglepenne og GPS sendere med aflytning i.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-02-22 12:54

skilsmisse

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-02-22 13:20

Maamasam er vist bare en fiktiv person som vil lave fis med borgermusikken...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-02-22 15:02

Du skal da købe en hund...

En relation handler om tillid, og at kunne tale sammen. Så hvis i ikke taler sammen, må du købe noget som du kun skal tale til...

Alternativ kan du spørge om du ikke må være med i en trekant.