/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Køb hos Elgiganten
Fra : omahexen
Vist : 328 gange
200 point
Dato : 01-02-22 14:38

Var hos Elgiganten ang.køb af eletronik,fik at vide,at hvis jeg købte det igennem Norlys kunne jeg få rabat,nogen der har hørt om det ?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-02-22 14:40

Jeg fik 500 kr i rabat ved at skifte el-selskab til SEAS. Så er jeg såbundet til det selskab i 3 år.
Men det er ok for mig.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-02-22 14:57

Citat
Jeg fik 500 kr i rabat ved at skifte el-selskab til SEAS. Så er jeg såbundet til det selskab i 3 år.
Men det er ok for mig.

Du skal være opmærksom på, om du har indgået en bindende aftale med din nuværende
el udbyder.
Dit elselskab må maksimalt binde dig til en aftale i 6 måneder.
Disse bindingsperioder kan variere, da nogle elselskaber kører uden bindingsperiode, mens andre har en bindingsperiode på op til 6 måneder.

Vær lige opmærksom på det!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-02-22 14:59

Så du kommer til selv at tilbagebetale den “rabat” du ha fået og mere til ??

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-02-22 15:04

Citat
Var hos Elgiganten ang.køb af elektronik, fik at vide,at hvis jeg købte det igennem Norlys kunne jeg få rabat,nogen der har hørt om det ?

Ja, det er almindeligt, Elgiganten får provision af hvad de kan 'sælge' af tillægsydelser såsom forsikringer og elaftaler...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 01-02-22 20:50

ElGiganten er ikke opført på Norlys hjemmeside over rabatter, så åbenbart løgn fra butikken.
Og intet er gratis og du skal være kunde hos Norlys.

Sådan kommer du i gang
Tjoose appen koster normalt 49 kr. pr. måned, men som Norlys energikunde har du gratis adgang.

Hent tjoose appen i App Store eller Google Play
Åbn appen og log på Norlys med dit mobilnummer
Efter få klik er du oprettet og klar til at bruge appen
Du kan med fordel tjekke, om Norlys har dit korrekte mobilnummer registeret under "Profil" siden på Mit Norlys.

Når du er oprettet som bruger i tjoose appen, kan du invitere én person fra din husstand, som også får gratis adgang til at bruge appen.

Er der mere du vil vide om tjoose appen, så kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål her.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-02-22 21:06

>abbaba
hvad er det for en vildand du der har fået fat på?

Tjek Norlys egen hjemmeside https://norlys.dk/el

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-02-22 01:11

Hvilken AND
teksten er hentet fra Norlys og deres samarbejdspartnere er på billedet her.
https://drive.google.com/file/d/1jv3PoX2lmVz-gWFXn_Ex1CVOjaI5DYl7/view?usp=sharing

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-02-22 01:14

At der står +1200 er vel en anden sag du skal snakke med Tjoose om,
Jeg ser hvad andre vel også ser og ingen Elgigant.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-02-22 02:45

linket https://drive.google.com/file/d/1jv3PoX2lmVz-gWFXn_Ex1CVOjaI5DYl7/view?usp=sharing
kan desværre ikke åbnes her, så jeg har ingen mulighed for at se hvad du mener...

Jeg prøvede derimod at Google https://norlys.dk/el/kundefordele-tjoose og kan ikke lige se sammenhængen.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-02-22 11:09

Hvis du logger ind på Norlys kan du ikke se en samarbejdspartner der hedder Elgiganten men mange andre.
https://ibb.co/NyKV5NF

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-02-22 13:24

OG?

Hvis omahexen har fået et tilbud fra Norlys gennem Elgiganten er der vel ikke noget i vejen for at benytte sig af det - eller hvad?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 04-02-22 07:17

Jeg fik så købt en receiver,og fik 500,00 kr i rabat gennem Norlys.De havde ingen fjernbetjening til den,så jeg fik udleveret " all in one " fjernbetjening,som efter utallige forsøg ikke kan få receiveren til at reagere.Da jeg så kom hjem,så jeg,at der manglede en manual,så af den grund vil jeg så returnere den.Jeg har læst kvitteringen,der står,at der er 30 dages fuld returret,dog ikke varer med abonnement.Jeg er jo gået over til Norlys,men kan fortryde inden for 14 dage.Men hvordan skal "abonnement"forståes.PS,har set,at den er 5 år gammel,er jeg blevet snydt ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-22 09:23

Citat
Men hvordan skal "abonnement" forståes.PS, har set, at den er 5 år gammel, er jeg blevet snydt ?

"abonnement" Det har overhovedet ikke nogen relevans i denne handel!
Du har fået en forkert vare som overhovedet ikke virker, så det er selvfølgelig en ommer og pengene retur hvis ikke de kan levere den rigtige vare.
Ikke så forfærdelig meget at tale om der.

At du så måske har fået et godt tilbud oven i handlen med strøm fra Norlys har jo intet med købet at gøre i denne sammenhæng.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 05-02-22 13:19

SÅ fik jeg afleveret receiveren,nu har jeg bare det problem,at markedet er støvsuget for sådanne,levering midt i marts" måske " træls.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-02-22 13:24

Du fik dig da et lille plaster på såret i form af rabat kr. 500,- til Norlys...