/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Spørgsmål om Doro klaptelefon.
Fra : Eyvind
Vist : 219 gange
500 point
Dato : 31-01-22 14:29

På min Samsung telefon har jeg en fast sms besked til et bestemt nummer.

Er der nogen som ved, om det kan gøres på en Doro PhoneEasy 632.

Altså tryk på det lagrede nummer og den sender en bestemt sms tekst.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-01-22 16:17

Svaret fås med garanti her:

Kundeservice
Vores telefoner er åbne fra 09.00 til 16.00 mandag til fredag, bortset fra helligdage.

Telefon: +4535158571

Email: support.dk@doro.com

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-22 18:35

Tak - men jeg har samtidig sendt en sko til dem' og håber at de gider svare.

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 500 point
Dato : 31-01-22 19:31

En højre eller venstre sko?

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-22 12:12

Tak for svaret webm. Det er en universal sko som passer både til højre og venstre.??
Jeg har faktisk allerede fået svar fra Doro, og det kan man slet ikke.

PS. Min nye Lenovo tablet, er rigtig smart og laver selv ordene om til ægte volapyk. ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-22 12:18

Den laver også om på en smiley så det bliver til ??.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-02-22 12:28

Ja det er jo gevaldig moderne - vælg selv skrivning...