/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Scanning af filer
Fra : sdam
Vist : 260 gange
200 point
Dato : 26-01-22 11:53

Kan det lade si gøre, at når der scannes filer ind via en ekstern scanner, så kommer pågældende fil et bestem sted hen på min computer - nærmere i en bestemt mappe??

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-01-22 13:31

Det bestemmer du jo når du gemmer dit scan - så angiver du blot hvor du vil gemme filen...

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 200 point
Dato : 26-01-22 13:45

De scannerprogrammer som jeg har brugt har et punkt i indstillinger/properties hvor man kan angive hvor den skal lægge filerne.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 26-01-22 16:47

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.