/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
tv boks tv
Fra : JANBmagic
Vist : 329 gange
20 point
Dato : 06-01-22 15:28

hej ville høre da jeg har svært ved følge med i alt det man kan ikke kan har haft tdc i mange år med en tv boks ,, men ja har flyttet mit bredbånd og mobiler til andet selskab..nu kommer jeg til mangle en optage tv boks og tv pakker ville helst kunne have en lige som youse som jeg har nu .. men det ser svært ud hvad gør man best når man skal finde en løsning ,,hvor også streaming karmanker kan komme ind som netflix,, hvad løsninger er der og er best

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 20 point
Dato : 06-01-22 19:28
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-22 10:34

Alt efter hvor gammelt dit tv er kan der optages direkte på en USB harddisk.

Godkendelse af svar
Fra : JANBmagic

Dato : 07-01-22 12:08

Tak for svaret hej men så skal jeg have sådan en box . så skal jeg ud have et tv peakke vel et ste d som der så kan gå ind på den eller hvad

Kommentar
Fra : JANBmagic

Dato : 10-01-22 15:55

hej har fået andbefalet den box nu er der andre måder folk tiger appel tv er det bedste hvad skal jeg gå efter hvad er bedst