/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Narvsværte
Fra : abbaba
Vist : 125 gange
300 point
Dato : 31-10-21 12:43

Hvor langt rækker en flaske, de kan skrive alt muligt men ikke vor meget man skal bruge.
https://www.skindhuset.dk/produkter/30-farve-til-laeder-amp-skind/7-narvsvaerte-med-sprit-roc/

Kommentar
Fra : kirstensophie

Dato : 31-10-21 13:43

det er meget svært at svare på -Hvilken farve ? hvor tyk er læderet ? Skal der bare friskes op eller snakker vi fuldfarvning ? jeg har arbejdet meget med læderfarvning ,men det suger meget -og hvad skal du farve, og har du tænkt på efterbehandling og afsmitning ?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 08-11-21 21:54

Det er der ingen, der kan skrive præcist, det er som Kirstensophie skriver! Og…… hvis det er en genstand man skal sidde på, kræver det en lukning med lædervoks …. Og alligevel smitter det af.