/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
PayPal i danmark
Fra : xodeus
Vist : 642 gange
50 point
Dato : 03-07-03 16:48

Er der tjenester der ligner PayPal i danmark? Altså sådan nogle hvor nogen kan indbetale et hvilkensomhelst beløb på en konto og man kan derefter gå ind og få pengene overførst til sin egen konto? For det er jo ikke så fedt at skive sit kontonummer og bank på forsiden af sin hjemmeside.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 17:00

jeg bruger det ikke selv men der ser da ikke ud til at være noget problem med paypal.com
og du kan godt tilmælde dig som dansker...
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_international-register

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 04-07-03 09:29

Øv har lige fundet ud af at paypal koster penge! Er der ikke andre alternativer som ikke koster penge??

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 06-07-03 03:22

http://www.aspfree.com/articles/568,1/articles.aspx

jeg har ikke kigget så grundigt på det men måske det noget du kan bruge
lyder lidt sådan.

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 08-07-03 20:24

Det er ikke lige det! Det er mine brugere af sitet der skal have mulighed for at overføre mig små donationer af kroner. Ikke noget med creditkort.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 20-07-03 12:42

??
hvordan skal pengene så overføres ... med post ??
du må lige udybe det lidt

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 23-07-03 01:50

Der findes PT ikke nogle danske systemer som PayPal. Før du begynder at bruge paypal vil jeg varmt anbefale dig at læse deres betingelser. Jeg kender en del personer der har fået frosset ( ja sig det lige ud stjållet ) deres penge af paypal. Hvis man læser grundigt efter kan man se at de kan gøre det bare de får lyst til det.

jeg benytter selv www.e-gold.com

Men det kræver at folk gider tage sig tid til at få penge ind på deres konto først. Hvis vi taler om småpenge er det ikke den rigtige løsning. Det kan ikke betale sig at overføre mindre end $100.

der findes en side hvor man kan overføre penge til en konto hos den danske bank. Og så man man sit guld indenfor 24-48 timer

Kommentar
Fra : Agent47

Dato : 25-07-03 15:54

Hvad er problemet med at vise dit reg nr. og konto nr. på din hjemmeside? Så vidt jeg ved, kan det på ingen måde misbruges.
Du må bare aldrig fortælle dit kortnummer, for det kan misbruges.

Accepteret svar
Fra : skylla

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-03 03:24
Godkendelse af svar
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:54

Tak for svaret skylla.