/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Onedrive
Fra : sdam
Vist : 344 gange
200 point
Dato : 11-10-21 15:42

Hvordan fjernere med "onedrive" på sin computer?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 11-10-21 15:53

Bare jeg vidste det! ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-21 16:05
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-21 16:17

Det ved du så nu ThomasCSR

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-21 16:32

Fedt marken 84
Det skal prøves

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-21 16:59

Jeg ved dog ikke hvorfor man har så travlt med at fjerne One Drive -
men det er selvfølgelig en subjektiv beslutning...

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 200 point
Dato : 11-10-21 20:57

Jeg er glad for onedrive og har tilkøbt 100 GB for 10 kr/måned.

Så kan jeg gemme og synkronisere foto, familiefiler, ønskeseddler, huskeseddler, indkøbsseddler m.v. på tværs af alle platforme.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-10-21 00:03

Og så har man altid en backup af sien filer m.m. i skyen...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-21 10:05

Backup af hele harddisken er i dag så billigt og det er dig som holder i tømmerne.
Et gratis program som Aomei kan gemme hele indholdet af din computer på een gang og lægge det tilbage.
Du skal bare lige ofre en ekstern USB tilsluttet harddisk eks. 1 - 2 terabyte og der er plads nok.
Så kan du altid vende tilbage til både windows og billeder.
Skyen er jo også bare en harddisk, men ikke din private,

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 12-10-21 10:10

Tak for svaret Thomas_Mygind.
Alt andet end lige, så bør man gemme i "skyen" - særligt når der skeles til prisen.....

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 12-10-21 10:14

Og så gemmer jeg i øvrigt en kopi nogle gange om året af Onedrive på et andet drev.

Det kan jo ske at der kommer ransomware - som låse alle mine filer - incl. den som ligger i skyen/Onedrive.