/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ny kategori --> køb/Salg
Fra : Uffe29
Vist : 418 gange
10 point
Dato : 03-07-03 16:28

Hej Kandu og alle i andre
Kunne man ikke lave en køb og salg kategori

Hvis det er muligt så må der gerne være et maximum point på 1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 16:41

Køb, salg OG bytte.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 03-07-03 16:52

God idè

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-07-03 17:25

Hmm "kandu vejen til en hurtig løsning" salg..??? ved det ikk men på den anden side folk kommer jo alligevel med det de vil sælge så hvorfor ikk..?? tror bare måske også at det kunne trække en hel del useriøse folk til..

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 03-07-03 17:42

<ELYKOLOM>

Dén med BYTTE var go'. Bare det var mig der havde fundet på det.

ps. Jeg har ikke tid til at komme hér mere. Jeg ska' lige over at lukke et andet spørgsmål under kategorien kan.du

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-07-03 17:45

hmm...folk der kommer forbi fordi de vil sælge noget er vel ikke mere seriøs end dem der kommer forbi fordi de har et spørgsmål om IT eller sexualitet ???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-07-03 18:05

næh det er måske meget rigtig.. her du spurgt kandu..? det eneste jeg tænker på er at det måske er off-topic for kandu-konceptet.????

jeg spurgte for nylig kandu om en SPV gruppe men har endnu ikke fået respons.

jeg mener ikke at det er et dårligt forslag så misforstå mig ikke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 18:09

Der har solgaard faktisk fat i noget. Det er godt set. Værdier der skifter hænder. Varm kartoffel. solgaard har ret; spørg kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-07-03 18:37

Jeg er simpelthen for nysgerrig. Hvad er "SPV gruppe".
Eyvind.

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 10 point
Dato : 03-07-03 19:01

en spv er en mobiltelefon/PDA

http://orange.dk/spv/spv

en lidt anderledes mobil.. som der godt kan bruges hjælp til engang imellem

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-07-03 19:10

Hold da fest - hvor er den smart.
Eyvind.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-07-03 19:13

emesen-->jah den er lækker nok..!

solgaard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 19:13

Hold fast hr. Svend..... Vil du sælge den ? ...eller vi ka' bytte?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-07-03 19:28

Forslag til udvidet kattegori.
Køb-salg-bytte----låne.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-07-03 19:33

Købes: Nikon colpix SQ billigere end 4000kr.
Men kun hvis det er et godt camera.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 19:52

emesen -> Eller 'Lånes ud' : Godt brugt kæreste ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-07-03 19:56

Det kan du jo sagtens sige. Men det hedder da "god brugt" ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 20:00

emesen -> Næh... så hedder det : Brugt men god.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-08-03 16:13

det var måske ikke en god ide.... ser ikke ud til at der er sket noget

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 15-09-03 21:51

hyggelige samtaler, men jeg smutter videre til mit gamle forum eks.......dk