/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor dør Sophie Henriette Juliane Holck
Fra : 2601
Vist : 223 gange
500 point
Dato : 06-10-21 17:07

Jeg søger efter hvor Sophie Henriette Juliane Holck gift med Frederik Julius Jørgensen dør henne.

Det sidste jeg har på den er en Folketælling.

Folketælling-1885.
København, København (Staden), Værnedamsvej (Ulige numre), Frederiksberg, Værnedamsvej 9,Havehus 1.Sal, 7,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Frederik Julius Jørgensen, 65, Gift, Husfader, Mekanikus,    Kallundborg
Sofie Henriette Jørgensen født Holck, 55, Gift, Husmoder,    Kallundborg
Charly Adolph Jørgensen, 29, Ugift, Husfader, Mekanikus, Amerika
Carl Vilhelm Schrøder, 51, Ugift,    logerende, Mekanikus, Kjøbenhavn
Ida Andersen, 24, Ugift, Tjenestepige, Sverrig
Anders Christian Jensen, 27, Ugift, Besøgende, Malersvend, Tersløse

Da jeg finder den næste Folketælling er hun død.

Folketælling-1901.
København, København (Staden), Vodroffsvej, 20ø, 182,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Charley Johson (Adolf Bertram), 18350927, G, Husfader, Mekanikus, Hart...??
Augusta Kristine Johanne Johnson, 18490113, G, Hustru, Kommunelærerinde, København
Frederik Julius Jørgensen, 18291107, E,    Bedstefader, Fhv. mekanikus. i huset, Kalundborg
Carl Vilhelm Schrøder, 18330310, U, Paarørende, Fhv. mekanikus. i huset, København
Alma Adolphine Nyegaard, 18760418, U,    Paarørende, København
Pauline Ohlson, 18660315, U, Tjenestetyende, Sverige
Christiane Termansen, 18781028, U, Barn, Sygeplejerske, Vejen Mølle, Ribe Amt
Margrethe Termansen, 18830625, U, Barn, Lærerinde, Vejen Mølle, Ribe Amt
Thorvald Bjering, 18410302, G, Husfader, Fabrikant, Vejle

Jeg har søgt i Frederiksberg Kirkebog samt i Sank Matthæus uden held.

Nogle der ved hvor hun er død henne???

På forhånd tak for hjælpen

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 500 point
Dato : 06-10-21 18:09
Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 07-10-21 10:22

Tak for svaret Bille1948.

Nej Du skal have mange tak for din store hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-10-21 10:26

Velbekomme