/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvad skal det koste per kilometer ?
Fra : vedikkealt
Vist : 211 gange
500 point
Dato : 28-09-21 22:23

Vi der bor herude i Nordvestjylland, har langt til det meste, og ikke alle har bil.

Så det er helt normalt, at man tager dem med op at køre, der ikke har et transportmiddel, lige ved hånden.

Men hvad kan man være bekendt, at forlange per kilometer ?

For det er jo just heller ikke gratis, for den der har bilen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-09-21 22:48

Det er vel kun et spørgsmål om ens egen samvittighed og grådighed...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-09-21 23:11

Prøv at checke hos Flex trafik, hvad de tager pr. kilometer

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-09-21 03:13
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-09-21 10:48

Utrolig mange ting, spiller ind: Er i familie, venner, naboer. Arbejder sammen, evt. omvej til passagerens arbejdsplads.

Men med nutidens priser, koster det jo henved 1. krone/km, bare i benzin. Så 2 kr.+, ville jeg med sindsro ta`. Vedkommende sparer jo stadigvæk buler af penge, når man tænker på udgifter til egen bil.

Undersøg evt. hvad en bus billet koster. Så kan i forhandle ud fra dette.

M.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 29-09-21 22:13

Tænker det ½ af busbilletten - dog minimum 50 kr.