/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ashampoo Office 8
Fra : Bille1948
Vist : 402 gange
200 point
Dato : 26-09-21 22:04

Nogen, der har erfaring med eller viden Ashampoo Office 8 fra 2021?

Det kan købes for ca. 20 Euro som engangsbetaling.

Jeg har aldrig selv hørt om det.

Jeg bruger selv Office fra 2003.

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 26-09-21 23:46

De har en gratis version som har kostet ca 200 kr.

https://www.ashampoo.com/da/dkk/pin/0738/kontor/office-free

men du kan hente det og prøve i 10 dage

https://www.ashampoo.com/da/dkk/pde/1438/kontor/office-8

Libre Office er en anden mulighed.

Jeg er tilfreds med de Ashampoo programmer jeg har prøvet men ikke erfaring med deres Office.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-09-21 02:39

denne er bedre, kunne aldrig finde på at bruge penge på Ashampo
https://www.openoffice.org/da/why/index.html

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 200 point
Dato : 27-09-21 10:27

Den bedste løsning er Microsoft office pakken 2019 så ved man hvad man har...

https://productkeys.dk/produkt/microsoft-office-2019-professional-plus/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-21 12:08

Open office er på vej ud, grundet ændringen fra gratis til profit.
Folkene fra Open office er gået og har startet (for nogle år siden) Libre office
Libre office snakker sammen med microsoft office ....... åbne/rette/gemme.

https://da.libreoffice.org/

Husk at hente/installere hjælpe filen - bare klik på de 2 gule dawmload

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-09-21 17:37

Jaja, enhver har sine behov og lyster.

LibreOffice har jeg haft. Alt for tung og sej program. Så den er skippet.

Næh..Google docs....kan åbne, redigere tekst, og gemme, i alle mulige og umulige fil typer.

M.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 27-09-21 21:52

Bruger selv office 2010 - den kan installeres og bruges med det ene forbehold at man skal klikke på "Close acitivation wizzard" når man starter.

Office 2010 kan åbne alt hvad jeg har prøvet - selv Office 365.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-21 10:19

med alle dine dejlige valgmuligheder.

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 04-10-21 22:34

Tak for svaret marken84.

Jeg har købt og betalt den, men da der - efterfølgende - stod i vejledningen, at man skulle slette den eksisterende Office og logge ind på "sin konto" fik jeg "kolde fødder", da jeg ingen konto har hos Microsoft - og egentlig heller ikke ønsker mig det.

Så lige nu ligger den "brak".

Nogen gode forslag?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-10-21 23:04

Og hvorfor så ikke det? Hvad frygter du der sker ved at have en Microsoft konto?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-10-21 19:12

Jeg synes ikke det kommer dem ved, hvad jeg har liggende på min computeren, og jeg er ret overbevist om at hvis jeg laver en konto, så vil de ret omgående begynde at "snage" i, hvad jeg har liggende - derfor.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-10-21 21:49

Det lyder ærlig talt lidt som paranoia.
Det skal du såmænd nok finde ud af med eller uden en Microsoft konto - hvis du mener det er så hemmeligt og spændende det du gemmer på, bør du nok ikke have en computer....