/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger 6.0
Fra : frostys
Vist : 507 gange
50 point
Dato : 03-07-03 15:59

Kan ikke føre samtale, har d-link 604 router 2 computere med samme config - bundkort, xp pro, ac97 lyd - kan gennemføre samtale på computer 2 på netværket samt 3 person uden problemer og høre denne på den 1. men kan ikke selv høres på den 2. eller med 3. person i msn viser mic. udslag på den 1. og kan høres i højtaler så det er ikke der prob. ligger 1. comp. kan høre den 2. uden problem samt 3. person, der er fildeling og net værk virker ok. Dette gør at jeg er ved at blive vanvittig og har nok stirret mig blind på problem.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 03-07-03 16:49

Det er svært at sige! Alle dine firewalls skal være off. NAT i router skal være alået til til og fra den PC du vil benyttte MSN 6 på!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 03-07-03 21:49

Hejsa

Jeg vil anbefale dig at ligge ny firmware ind i din router, da jeg kender en som havde samme problem som dig

http://www.dlink.se/support/sdbdetails.asp?Id=58

PS. er din router også meget varm ??

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 03-07-03 22:40

Skulle have nyeste soft til den troede jeg *gg* men fandt en nyere http://support.dlink.com/Products/view.asp?productid=DI-604 på den svenske lå kun 20021121_604_162b6 og den nyeste er 2.18 fra den 3/4/2003 havde 162b6 på den, og som skrevet kører 2. computer uden prob. ja er hånd varm men har haft switch der har været mere varm. Så router og switch i en tror jeg det er okay.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 03-07-03 22:45

DI-604 Firmware Upgrade Procedures...Please read this file carefully before proceeding with the firmware upgrade.

If your DI-604 is HW:E1 (found on the underside of the DI-604), then upgrade to the firmware version listed as di604_firmware_9218.

If your DI-604 is HW:D1 or earlier (found on the underside of the DI-604), then upgrdade to the firmware version listed as di604_firmware_7218.

Note: Firmware version's 9218 and 7218 are not interchangeable. Version 9218 is only for HW:E1 and 7218 is for all other US HW revisions of the DI-604.

Note: The release notes below are only for the US version of this router. If you have the non-USA version (Firmware V1.6x), then please contact the D-Link office near you.

så har nok den nyeste alligevel

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 01-10-06 12:26

lukkes

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 01-10-06 12:26

lukkes

Annuller spørgsmålet
Fra : frostys

Dato : 01-10-06 12:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål