/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hjælp til at afslutte ANCESTRY
Fra : ingelein
Vist : 136 gange
50 point
Dato : 04-08-21 10:38

Hej
Jeg har en gæstekonto hos ANCESTRY, som jeg ikke bruger og gerne vil slette. Hvordan gør jeg det? Har prøvet flere gange, men får kun mulighed for at opgradere.
Har lydt til at redigere min konto med det rene volapyk for at slippe for flere mails fra dem.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-08-21 10:41

I bunden af hver mail bør du kunne afmelde yderligere mail fra dem

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-08-21 10:59

Beklager, kan ikke finde afmeld
Citat
Onlinehjälp Läs e-postbrevet i webbläsaren
E-postinställningar Personuppgiftspolicy Allmänna villkor
©2021 ANCESTRY Ancestry.se administreras av Ancestry Ireland Unlimited Company i Dublin, Irland. Kontorsadress: 52-55 Sir John Rogerson’s Quay, Dublin 2, Irland.

Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-08-21 19:16

Der er lige kommet en mail derfra omkring opdatering af deres privatlivspolitik.

I bunden er der et link til E-postindstilling, der burde du kunne rette det.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-08-21 19:17

Ser lige, at der også var et link til e-postindstillinger i den du sendte.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 05-08-21 08:07

Tak for svarene, men det gælder kun uønskede e-mails. Jeg vil SLETTE MIN GÆSTEKONTO.
Der står AFBRYTA ABONNEMENT. Da jeg ikke har noget abonnement, kan jeg ikke finde ud af at slette min gæstekonto .
Ingelein

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-08-21 21:26
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 06-08-21 09:26

@katekismus
Tak for linket. Jeg har gennemlæst og læst hvilke kvaler en person havde med at få slettet. Jeg ser ingen anden udvej end at redigere min konto med forkert mail og navn = volapyk.
Ingelein

Ps. Selvom det er en gratis konto, gider jeg heller ikke have mine personlige oplysninger hos ANCHESTRY.