/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Urinsex
Fra : Creta000
Vist : 222 gange
20 point
Dato : 16-07-21 12:21

Vil gerne prøve urinsex, men hvor kan man finde en giver..... bor i sydvestjylland er mobil og kører gerne hvis.....

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 17-07-21 10:53

Kommentar
Fra : Creta000

Dato : 17-07-21 11:45

Og hvad kan man så lige bruge det til !!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-07-21 14:39

Tænker lidt at det er det forkerte Forum du spørger i ville nok prøve at kigge etteren swinger klub

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 18-07-21 05:09

Send mig en 1000 kr. seddel, og din adresse, så vil du snarest modtage en liter af det fineste morgenpis

En billigere løsning;
Læg dig på ryggen, svaj højt op i hofterne og pis dig selv i hovedet, eller hvor langt din tissetrold nu kan nå. Metoden kan med fordel bruges udendørs, da rengøringen er nemmere. Hvis man altså gør rent bagefter.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-07-21 15:09

Bare bliv ved med at sætte dit X ved Mette Mink Makrelmad, så bliver du pisset op og ned ad ryggen hverdag. Men indrømmet, det er en dyr form for urinsex....