/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
El master
Fra : Naturpleje
Vist : 211 gange
20 point
Dato : 25-05-21 10:30

Hej. Er der nogen der ved hvor man kan finde /købe telefon pæle? Gerne nogle der ikke har lagt i årevis og rådnet. Minimums længden er 2,0 meter. Vi kan selv hente.
Skulle der sidde klokker, beslag eller lign, er det intet problem.
Helst Midtjylland/østjylland. Giv lyd, hvis du har nogle, eller arb med at tage dem ned.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-05-21 14:33

DBA - eller må de sælges til private grundet imprægnering.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-05-21 13:42

Telefonmaster har ikke været i brug i årevis . De sidste steder var Bornholm og skagen.
Det må være ret umuligt at finde telefonmaster til salg i dag.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-05-21 09:53

prøv at kikke her, stort udvalg men nyt og koster derefter--
https://www.hegn.as/

Kommentar
Fra : abbaba