/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
VIDEO
Fra : kivi
Vist : 246 gange
100 point
Dato : 20-05-21 08:48

JEG HAR SNART AFPRØVEDE JEG VED IKKE HVOR MANGE VIDEO PROGRAMMER MEN DER IKKE NOGEN AF DEM SOM OPFYLDER MINE ØNSKER SOM ER ET PROGRAM SOM KAN REDIGERE OG NÅR MAN SÅ HAR GJORT DET FORSÆTTER DET MED AT BRÆNDE PÅ DVD DER MÅ DA VÆRE ET SOM KAN DET

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 20-05-21 08:50

Det kan Pinnacle Studio i hvert fald, bruger det selv.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 20-05-21 08:52
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-05-21 10:09

Du har fået svar
https://www.kandu.dk/spg181231.aspx
At brænde video er en anden ting.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-21 20:11

Har du prøvet VSDC Free Video Editor, de skriver den kan redigere og brænde dvd'er mm.

Citat
VSDC Free Video Editor 64bit is tailored for editing digital video and audio files in various formats including high-definition and ultra-high-definition resolutions, offering professional post-production effects, as well as the ability to capture video from screen, record voice, burn discs, save multimedia files to a number of supported formats and upload them to online platforms.

Og de skriver at den er GRATIS
http://www.videosoftdev.com/free-video-editor

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 22-05-21 07:31

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-05-21 08:06

velbekomme