/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Trenger hjelp til cs cheat....
Fra : anonymm
Vist : 379 gange
15 point
Dato : 03-07-03 13:37

Hei,
jeg skal spille på cheating server kan noen hvjelpe meg med noen brae cheats som eksempel sikte automatisk eller se gjennom veggene og skyte gjennom veggene.trenger forklaring ved side av om hvordan de skal installeres og hvordan bruke

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 10-07-03 18:45

Hej nOOB, det er såre simpelt....Don't cheat!!! Lær at tabe med værdighed, og træn noget mere.....eller find et andet spil, du ka' kaste dit håbløse spil-talent over...

McFly1 aka Kazze

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-07-03 01:27

Nei,men jeg skal bare cheate på cheating server der alle cheater

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 11-07-03 11:42

Hør nu her, Spasser.....DON'T CHEAT!!!!!! Is the concept too complicated for ya?

Og hvorfor i hed hule ogderudaf, vil du spille på en cheater server? Hvori består morskaben?
Noobs' veje er uransagelige.....hahahaha....

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 11-07-03 12:55

Men jeg syntes det er kuuuuuuuuult å spille på servere med cheat på....

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 20-07-03 23:03

du er sgu dum....dén ros SKAL du ha' .-D men hva kan man forvente af en svensker.....

c ya, nOOb.....

Kommentar
Fra : JesperDenSeje

Dato : 22-08-03 15:54

OMFG CHEAT... Håber du bkuver banned over hele verdenen har jeg prøvet så jeg har skifted cd-key og holdt op med at cheat

Måske står der cheating-death på server'n din n00b

DONT CHEAT!!

Kommentar
Fra : JesperDenSeje

Dato : 22-08-03 15:54

OMFG CHEAT... Håber du bkuver banned over hele verdenen har jeg prøvet så jeg har skifted cd-key og holdt op med at cheat

Måske står der cheating-death på server'n din n00b

DONT CHEAT!!

Annuller spørgsmålet
Fra : anonymm

Dato : 04-02-07 14:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål