/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Doubletter
Fra : sdam
Vist : 331 gange
200 point
Dato : 12-05-21 12:40

Hvordan fjerner man bedst det her "Onedrive" - halløj på drevet/computeren - og ikke mindst, sikre at det der nu ligger på C-drevet nu også bliver der?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 12-05-21 13:02

laver en kopi af drevet
https://www.ubackup.com/download.html

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-05-21 14:33

Nu er OneDrive jo ikke doubletter men derimod dine filer i 'skyen' hvor de altid kan hentes igen hvis du skulle få brug for dem uanset hvor du befinder dig i verden...

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 12-05-21 14:57

Okay - ja det er jeg helt med på, men kan de ikke fjernes fra computeren således, at de ikke er at se? Forvirrer meget, når man ser sin i sit bibliotek!

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 200 point
Dato : 12-05-21 15:21

Der behøver jo ikke at så forfærdelig meget forvirring hvis du udelukkende
anbriger dine filer i OneDrive, så er de gemt sikkert og du behøver kun at lægge dem der.

Men selvfølgelig kan du da slettte din OneDrive konto og kun beholde filerne lokalt.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 16-05-21 13:48

Tak for svaret marken84.