/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Prosonic tv
Fra : preb1944
Vist : 177 gange
200 point
Dato : 03-05-21 11:01

Har ven som har fået et nyt tv fra prosonic.Når han tænder det kommer skærm med netflex fre og ikke sidst sete skærm eller fast kanal f.eks. tv 2,Hvordam indstilles fjernsynet så f.kes. live TV
skærmen kommer frem ?Håber på hjælp selvom jeg pt. ikke kender fjernsynets navn.
Hilsen Preben

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-05-21 12:13

Du finder en brugsvildledning på nettet på det gældende TV...

https://dk.kensaq.com/web?q=Prosonic+tv&qo=relatedSearchNarrow&o=768152&l=dir

Annuller spørgsmålet
Fra : preb1944

Dato : 05-05-21 18:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål