/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kummefryser udstilling - hvor.
Fra : Eyvind
Vist : 279 gange
300 point
Dato : 01-05-21 11:35

Jeg har været hos adskillige forhandlere af kummefrysere - men de har stort set ikke noget stående af dem de annoncerer.

Spørgsmål:
Hvor kan man se på kummefrysere, enten bestemt mærke eller flere samlet.
Altså ikke så forfærdelig, langt væk fra København og omegn.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-05-21 07:45

Skousen Frederikssund

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-21 10:09

Det lyder godt - hvis jeg så bare kunne se på deres hjemmeside hvad de har stående.

Mit egentlige problem er at jeg vil købe en ny kummefryser i stedet for den Gram jeg har.
Men jeg vil ikke købe for ca. 1000 kroner kurve når jeg har 9 styk fra den gamle fryser.

Frederiksund er ellers ikke så langt fra mig.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 300 point
Dato : 02-05-21 10:14

Tag en snak med dem på 4731 3135, flinke fyre God søndag

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-21 19:16

Tak for svaret Stouenberg.

Dog havde jeg drømt om en udstilling af kummefrysere med kik på hjemmeside først.

Øvrigheden og jeg er blevet enige om, bare at finde en fryser, og så købe de nødvendige kurve / tilpasse dem vi har ( 9 gange over 200 kr. stk. )

Ps. Hvidevaremarkedet er vel nok blevet elendigt efterhånden - det er måske derfor, at folk bare køber på nettet.