/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Gulv i udhus
Fra : bjoern1
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 13-04-21 20:00

Hej. Jeg skal have lavet gulv i et skur/udhus. Udhuset er uopvarmede men vil blive isoleret i såvel væg, loft og gulv. Selvom der er fliser under bliver der lagt en fugtspærre.
Hvad skal man vælge som gulv (rimelig pris, 15 k2). Brædder, OSB, vandfast krydsfiner eller gulvspånplade. Hvilken tykkelse (strøafstand ca 60). Mvh.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-04-21 12:02
Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-21 18:40

For ca. 15 år siden byggede jeg udhus udelukkende af OSB plader.
OSB pladerne på gulvet blev lagt på flamingo og fik derefter 2 gange klar polyester.
Fremstår i dag som nyt.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-04-21 18:43

Flamingo udsender vist giftige dampe ved brand.

Godkendelse af svar
Fra : bjoern1

Dato : 14-04-21 18:46

Tak for svaret dabj.