/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Eksportere pdf-fil
Fra : lgs
Vist : 361 gange
500 point
Dato : 04-04-21 13:05

Er ved at forberede mig til onsdagens først-til-mølle........... race efter at få indsendt ansøgning om tilskud til udskiftning af oliefyr med varmepumpe og har allerede indhentet Energistyrelsens vejledning i at udfylde ansøgningen (31 sider) samt naturligvis indhentet tilbud fra VE-godkendt håndværker. Dette tilbud er modtaget som en PDF-fil i mail fra håndværkeren, og nu bøvler jeg med at finde ud af, hvordan jeg får importeret en sådan fil til ansøgningen skulle det kræves.
Jeg er ret blank på området - nogen derude, der kan forklare hvordan - skridt for skridt.

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 510 point
Dato : 04-04-21 13:37

Du henter den blot og åbner den med https://get.adobe.com/dk/reader/
Så skulle det gerne gå helt af sig selv...

Jeg må jo antage nå afsender leverer en fil i pdf, så kulle den jo gerne kunne udfyldes og sednes retur uden problemer...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-04-21 15:40

Som regel så kan man vedhæfte dokumentation som fil/PDF når man uploader/sender sin ansøgning. Lige som man gør i en mail.
Der kan jeg når jeg kommunikerer med min kommune.

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 07-04-21 15:12

Tak for svaret poten.