/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
HJÆLP!!
Fra : sabelfisk
Vist : 382 gange
6 point
Dato : 03-07-03 13:17

Hvorfor keder jeg mig så meget...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-07-03 13:23

Forhåbentlig ikke fordi du er på kandu.

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 03-07-03 13:25

Nej det er fordi jeg er på arb.. og jeg kedede mig også lidt her inde på kandu for dr var ikke lige nogen spørgsmål jeg kunne være med på...

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 03-07-03 13:25

men det er bare så hyggeligt at side og skrive..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 13:31

sabelfisk, så fortæl mig hvad du skal i din ferie?

Sus

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 03-07-03 13:40

Hurra en dr gider at skrive...
Jeg skal egentlig bare arbejde d meste af tiden. Men de sidste 2 uger skal jeg lave absolut MINUS!!! bare slappe slappe slappe, og se mine dejlige venner.. Til aller sidst i ferien skal jeg for håbentlig flytte ind i et eller andet hus jeg håber på at finde... bor ikke rigtig nogen steder lige nu.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-07-03 13:43

Så vidt jeg har forstået, bor du på Bornholm.
Der er husene vist noget billigere?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-07-03 13:44

Hvilket arbejde har du iøvrigt
- siden det keder dig?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 13:48

Ja da..vil du høre hvad jeg skal?

På lørdag kører min mand og jeg til Slovakiet...ned og leger millionærer

Vi skal bo på hotel, få massage, spise god mad, se en masse spændende kultur, møde lokalbefolkningen, bare kaste os ud i alt hvad der er af udfordringer. Glæder mig helt vildt. Kommer hjem igen på næste søndag og der står der så intens samvær med ungerne hvor vi bare skal hygge. Ungerne skal med deres far til Ærø i den kommende uge, så vi får jo nok en masse at snakke om,når vi mødes igen. Har en lille plan om at tage ungerne med til Hansapark i Hamburg når vi kommer hjem igen.
Det lyder ogå hyggeligt at du vil hellige dig dine venner, det er også en rigtig god ting.
Sus

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-07-03 14:04

Husk det gamle ordsprog:

Intilligente mennesker keder sig aldrig.

Nu har du fået svar på hvorfor du keder dig!!!!!

MVH

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 16 point
Dato : 03-07-03 14:07

viskinge- jamen sabelfisk fandt jo også på noget...ergo er hun ikke uintilligent

venligst sus

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 03-07-03 14:46

Viskinge> Ja eller også gider intilligente mennesker ikke beskæftige sig med ligegyldige ting, bare for at udfylde tomrummet.
Rellom> Ja husene er billige, men jeg skal ikke købe kun leje og det er svært at finde og dyrt at betale.. øv øv
Jeg arbejder i byggekram.. virkelig underholdende, mit job består af at tage tlf og ekspedere. Da jeg ikke fatter en brik af bitz, forskallings brædder, malingsblanderi osv. kan jeg flere gange om dagen konstatere hvordan det føles at være en komplet idiot... Nej det er nu ganske underholdende, til tider.
Mango> Det lyder som en rigtig hyggelig familie tur.. Jeg håber den bliver god og tak for opbakningen...

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 03-07-03 14:49

Mango> hov misforstod vist, du skulle afsted alene med din mand eller ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 16:07

Ja i første omgang..eller uge tager vi alene til Slovakiet..du bliver nok lidt forvirret*GG* jeg bor ikke sammen med børnenes far, det er ham de skal være sammen med i næste uge og ham tager de til Ærø med

Sus

PS har selv siddet på kontor ved en tømrer i mine unge dage..faldt indimellem i søvn ind over skreivebordet..........hamrende kedeligt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 16:08

hov..kommer lige i tanke om: Der havde jeg ikke engang en computer du er da lidt heldigere stillet
sus

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 03-07-03 17:04

Mango> ja for søren computeren er min redning fra fortvivlelsens mørke og dybe afgrund... Det er meget hyggeligt at sidde her og skrive med folk.. men da jeg har sådan rimelig meget tid, keder jeg mig hurtigt når andre folk (som har noget fornuftigt at lave ) ikke skriver tilbage med det samme... :)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 18:42

Du arbejder mig noget sent?

Er du også den samme som molekyle?

venligst sus

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 04-07-03 13:46

Mango> Hej så er jeg her igen.. kan dsværre ikke prale med at jeg er den samme som molekyle.. men den er god nok jeg arbejder sent, helt til klokken 18.00 hver dag... GAB... Hvad for du så tiden til at gå med i dag? Er du begyndt at pakke endnu

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-07-03 14:07

Er ved at få sent ungerne afsted, kører til Århus, hvor de skal med færgen til Kalundborg, her kl. 14.15. Når jeg så kommer hjem derfra skal der lige gøres en lille smule rent og derefter skal der pakkes. Meen har forberedt det meste, så jeg tror ikke det kommer til at tage ret lang tid. Vi tager så afsted imorgen ved middagstid.

Mon der er nogen der læser denne tråd, der kan fortælle mig om der ikke på nettet findes et eller andet der kan fortælle om trafikforholdene i Tyskland...er lidt spændt på om der er lange køer ved Elbtunellen.

Venlige hilsner
Sus

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 06:48

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : sabelfisk

Dato : 10-12-05 00:50

Tak for svaret mango.