/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
iCloud iMac
Fra : johnsvensson51
Vist : 155 gange
200 point
Dato : 20-03-21 16:24

På min iMac er iCloud drive pludselig holdt op med at kopiere ændringer i et dokument til iCloud. Ud for dokumentmappen bliver der en tegning stående af en sky som ikke forsvinder (når man kører musen henover står der venter på at overføre).
Jeg har tjekket alle indstillinger både på iMac og iPhone og iPad, disse ser ud til at være korrekte. Jeg har genstartet Finder på computeren og kørt diverse virusprogrammer uden at finde virus. Det virker som en software- eller programfejl, jeg har ca. 30GB til rådighed på iCloud. Nogen der har et bud på hvad der skal gøres?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 20-03-21 17:06

Klart nok...
Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   1
- Annullerede   5
- Slettede   0
Ialt   7

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-03-21 19:59

@netop...... du må være afhængig af statistikker. Jeg er også at finde i dine statistikker
Ingelein

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-03-21 22:08

Hej

Lige et link som nok vil hjælpe dig
https://support.apple.com/da-dk/HT201104

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 21-03-21 00:48

Nåh poten, du fortsætter med at genere spørgerne.

Kommentar
Fra : johnsvensson51

Dato : 22-03-21 16:43

Problemet er løst ved at logge ud af iCloud og logge ind igen, med de besværligheder der følger. Dokumenterne forsvinder fra computeren og skal tilbage igen fra iCloud. De sidste dages ændringer var så ikke med. Godt at have en sikkerhedskopi på eksternt drev.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-03-21 17:09

Kontrol= lortnok ??

Annuller spørgsmålet
Fra : johnsvensson51

Dato : 22-03-21 17:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål