/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Mobil. ringettoner
Fra : edison
Vist : 237 gange
100 point
Dato : 18-03-21 08:37

Hej alle.

Har et lille problem, i Hustanden har vi Iphone og Adroid telefoner.
Problemet er at når nogle ringer, så er de til tider lydløse, Andre gange ikke.
Er der nogle der har en ide om hvorfor,,

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-03-21 08:44

Der er en indstilling på tlf der styrer det

Kommentar
Fra : edison

Dato : 18-03-21 08:51

Jaaaa.

Jeg har ledt rundt, men kan ikke finde noget.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-03-21 08:58

Det kunne sikkert hjælpe en hel del at vide hvilke telefoner det drejer sig om,
ellers er det jo som at lede efter en nål i en høstak...

Kommentar
Fra : edison

Dato : 18-03-21 09:15

vi kan starte med en Iphone 12

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-21 10:08

Nogle tlf har en "stille" funktion når tlf ligger med glasside ned, ellers må det være i Indstillinger du skal lede under lyde og notifikationer

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-03-21 10:16

Så er det en god ting at kigge her: https://support.apple.com/da-dk/guide/iphone/welcome/ios

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-21 10:54

Den iphone 12 kan sikkert fravælge dine venners opkald og tidspunkter .................kan du se at de har ringet.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 19-03-21 10:58

ja jeg kan se at de ringer, den viberere, og blinker

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-03-21 13:10

Så er den enten sat på lydløs, eller der er skruet ned for lyden.

Begge knapper sidder i venstre side. Øverst lydløs knappen, der skal stå i midten for ikke at være lydløs.

Lyd er de næste to knapper. tryk på den øverste for at skrue op, og kig på display, så du kan se om volumen går op.

Kommentar
Fra : netop