/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan bliver man lettest til grin
Fra : Elykolom
Vist : 740 gange
50 point
Dato : 03-07-03 12:03

<ELYKOLOM>

Ja, eftersom jeg er helt NY bruger af kandu.dk kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan man lettest bliver holdt for nar.

Hvorfor ? Fordi jeg gerne vil høre jeres mening. Jeg kunne have lagt spørgsmålet under smalltalk, men jeg synes det er nødvendigt at bringe spørgmålet op i plenum.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 12:05

Det er sgu et godt spørgsmål

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 60 point
Dato : 03-07-03 12:07

i almindelighed eller på kandu.dk ???

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 03-07-03 12:08

<ELYKOLOM>
Er der andre der har kommentarer...?

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 03-07-03 12:09

<ELYKOLOM>

uffe29 -> Sådan i al almindelighed på kandu.dk

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 03-07-03 12:10

Spørg Zonker...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 12:12

Hvem var Zonker ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 12:12

<ELYKOLOM>

Hvem var Zonker?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 12:15

Prøv at skrive Zonker i "søg" så vil du støde på nogle af hans indlæg..han kan ikke beskrives- han skal opleves

Zonker var/er såmænd en vældig flink fyr, er jeg overbevist om...han har bare svært ved at begå sig socialt!!

Venligst sus

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 03-07-03 12:16

<ELYKOLOM>
Ups... der afslørede jeg mig selv, men jeg tror I fik pointen.

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 03-07-03 12:16

En meget 'populær' person herinde... nu har jeg ikke besøgt stedet her i lang tid, så jeg ved slet ikke om han er at finde her mere... Der er nogle af navnene jeg kan kende, men der er kommet mange nye til.
Hvorfor vil du vide hvordan man bliver til grin? Det er da bedst hvis folk ikke bliver hængt ud men bare prøver at hjælpe hinanden - uden at tænke på point - det er jo det der er kernen.

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 03-07-03 12:18

<ELYKOLOM>

Jeg er egentlig slet ikke interesseret i Zonker og hvis han ikke ku' opfører sig ordentligt er han sikkert blevet 'flamet'.

No'en kommentarer ?

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 03-07-03 12:19

Og fedt at starte en debat op med sig selv MOLEKYLE eller skal jeg sige ELYKELOM? En og samme person... det tegner allerede i en spøgs retning

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 12:20

Ja- brug din sunde fornuft, hold en venlig tone herinde, svar høfligt, lad være med at svine andre til...så bliver du ikke holdt for når!

Nu bad du om at få at vide hvordan man bedst bliver holdt for nar?

Sæt "lad være med"..foran alle mine råd!

Venligst sus

Kommentar
Fra : Elykolom

Dato : 03-07-03 12:20

<ELYKOLOM>

Lugter her ikke lidt mærkeligt ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 12:25

ALLE SAMMEN -> Undskyld, hvis jeg støder nogen, men det er altså min måde at starte en debat om snyderi på kan.du

Håber I hænger på for; <ELYKOLOM> lukker ikke spørgmålet foreløbig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 12:28

Jamen...der er jo ikke meget kød på det du skriver...-og det er taget op til hudløshed herinde, der er ikke så meget at gøre ved det......suk!

Sus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-03 12:30

molokyle! Kan jeg nu være sikker på din troværdighed?

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 12:38

ans -> nej vel. Og det er egentlig også min pointe.

Det var emesen, flinke fyr der gav mig ideen. Jeg var slet ikke klar over at der var folk der tænkte i de baner. Det ligger mig så fjernt.

Jeg har ikke været her længe nok til at kende alle debatter der har været gennem tiden på kandu.dk, så hvis emnet allerede er udebatteret; lukker jeg det STRAKS, hvis der kommer flere opfordringer til noget sådant !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 12:41

Altså, emesen gav mig ideen med to profiler. Ikke med snyderiet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-03 12:45

Hvis man er så naiv, som jeg, så bliver man til grin.
Nu kan jeg igen ikke finde ud af, at finde ud af det, som jeg ikke kan finde ud af.

ans

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-07-03 12:46

jeg er slet ikke med mere......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 12:48

Egenligt vil jeg også hellere ud og hjælpe nogen istedet for at sidde her og være irriteret, men da jeg for nylig stødte på dette problem, blev jeg sgu så sur over at være blevet holdt for nar.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 12:51

Uffe29 -> Du faldt også i med samlede ben. Når vi slutter får du pointene fordi jeg synes det er lidt synd sådan at snyde dig

<ELYKOLOM></MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-07-03 12:57

Jeg føler mig ikke just snydt.....bare meget forvirret.....meeeen, det tyder på at det er en intern snak omkring noget der er foregået !!!

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 03-07-03 12:59

Hej molekyle|elykonom!
Top måde at demonstrere snyderiet på. Jeg er rimelig ny og har ikke tænkt over d før nu, men er der mange der snyder? Eller forsøger?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 13:04

Uffe29 -> Ok. du fortjener en forklaring: Altså, man opretter f.eks. 10 profiler med hver sin e-mail adresse. Og så tørrer disse profiler røv på hinanden ved at tildele MASTER-profilen alle deres point. Sådan. SNYD.

Der var også en anden grund til at jeg loggede ind som 2. Jeg ville undersøge om man kunne slette sit indlæg i Seneste 25 hvis man svarede selv og var hurtig og gjorde det inden der kom andre indlæg. Det kunne man IKKE.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 13:07

sabelfisk -> Det håber jeg ikke.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 03-07-03 13:08

Anden form for snyd, hvilket jeg blev rasende over:

Efter at have hjulpet en person med en opgave, og fik mange tak for hjælpen af vedkommende. Hvad skete der så? Jo han svarede på sit eget spørgsmål, og overførte dermed point til sig selv! Er det ikke bedrageri?

(Siden har jeg været efter ham, hvergang han spurgte om noget...Men nu har han nok skiftet profil)

Moltov

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-03 13:09

Ok molokyle, håber på at kandu giver svaret. Var lige ved at tro at det var mig du gjorde grin med. (føler mig stadig lidt til grin) hvis du forstår?

mvh ans

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-07-03 13:16

Hej molokyle.

Dette har været diskuteret til hudløshed her på Kandu. Prøv at åbne gruppen "kandu" og du vil se at 80-90% af alle spørgsmålene handler om dette. Masser af brugere har yderligere mailet Kandu direkte om problemet.
Der står ingen steder at man ikke må have 10 profiler og give pointene til sig selv, ergo er det ikke ulovligt.
Det er suverænt op til hver enkelt bruger, hvad denne vil bruge sine point til. Kandu har ikke tid/penge til at administrere dette forum, så det er overladt til brugernes fornuft og de udgør heldigvis langt størstedelen .

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-03 13:22

Da jeg efter at have været bruger i 2 dage og stillede spørgsmålet: "Er kandu brugere seriøse"
Fik jeg mange hug. srhansen du har faktisk givet mig svaret.

mvh ans

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 13:22

BINGO..sådan!

venligst sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 13:24

ans -> Jeg er helt med.

srhansen ->Tak for dit indlæg, men jeg kan ikke rigtig bruge de 'gamle' indlæg til noget, fordi det ikke er sikkert det var de samme brugere dengang som dem den nu er aktive her. Vi er mange nye brugere af kan.du (FEDT), som sikkert kan blive lidt klogere af at tage dette emne op.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 13:26

Ps jeg skal lige ind og læse "Er kandu brugere seriøse"

Ses om lidt....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 13:41

Næh... det ku' jeg altså ikke finde, men jeg ku' se at emnet her er taget op mange, mange, mange gange.
Vi lader det lige stå til det forvinder fra Seneste 25.

<ELYKOLOM></MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-07-03 13:45

Ja ans

Svaret må være at langt langt størstedelen af kandu brugere er seriøse. Og mener det seriøst når de kommenterer spørgsmål, at ikke alle kommentarer kan være rigtige giver sig selv, men de var seriøst ment da de blev skrevet. Et meget lille mindretal bryder en gang imellem med det moralske og rykker på balancen mellem fornuft og udnyttelse for egen vinding. Denne meget lille del, skyder dog ofte sig selv i foden fordi så mange ærlige kandu brugere er opmærksomme på dem.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-03 13:51

molokyle, jeg skrev spørgsmålet den 07.06.03 i smalltalk. Ja så var det altså 7 dage efter at jeg blev bruger.

mvh ans

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-07-03 14:27

moltov...
Man kan ikke overføre point til sig selv...... medmindre det er til en anden profil

Jeg er iøvrigt selv ejer af 2 profiler (e.p. og uffe29) http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp
og oprettede denne profil efter at jeg havde "råbt" snyd og blev mejet ned med ordene pointluder osv....
Jeg gad ikke mere.....og inden længe tror jeg at jeg vil åbne profil nr. 3

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 14:33

Uffe hvorfor dog det? Går det ikke meget godt? Er der nogen der sviner dig til?

Det håber jeg da ikke. Sidder og blev helt overrasket, jeg vidste ikke at du var den samme

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 14:38

ans -> interessant; tonen var lidt skarp synes jeg. Man ka' åbentbart godt få lidt 'hug' hvis man kaster sig ud i tidlige stillede spørgmål, men det ta'r jeg personligt : Oppe fra og Ned

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-07-03 14:48

Mango....
Jeg har også kun fortalt det 1 gang tidligere....jeg har gemt mig

Meeen.....det var helt rart.....nu fik jeg da også lige opdateret min profil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 14:59

uffe29 -> Lige en sidebemærkning. Jeg diskuterede dette med en anden bruger i en anden tråd. For ikke at tiltrække dig for meget spam skulle du måske rette lidt i din profil. Prøv at skrive : askelund ->snabel A<- worldonline.dk
istedet for din email adresse. Min erfaring viser at det kan folk godt finde ud af, men ikke søgemaskinerne. [ØV.. Det ku' jeg ha' lagt ud som tip og tjent point] <ELYKOLOM> ku' jo ha' bedømt det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 03-07-03 15:14

For at svare på det oprindelige spørgsmål, er der en stensikker måde til føle sig holdt for nar. Nemlig at gå højt op i pointsystemet, og tro på at det fungerer 100% retfærdigt.

Modsat kan man få mange hyggelige timer til at gå på kandu, hvis man kan se bort fra pointene, og blot glæde sig over dem man får.

Om kandu-brugere er seriøse og troværdige? Ja, nogen af dem!!

mvh

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 03-07-03 15:15

Hej ELYKOLOM></MOLOKYLE m.fl.

og Uffe men OK du har en næsten gyldig grund!

[citat]
Jeg er iøvrigt selv ejer af 2 profiler (e.p. og uffe29) http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp
og oprettede denne profil efter at jeg havde "råbt" snyd og blev mejet ned med ordene pointluder osv....

Jeg gad ikke mere.....og inden længe tror jeg at jeg vil åbne profil nr. 3
[/code]

Ja du kan vel ikke blive ved med at være 29

Dette spørgsmål og mange måneders irritation over snyderi og pointfnidder har medført, som jeg også tidligere har gjort opmærksom på, at jeg ikke vil deltage (men har lidt svært ved at lade være, og derfor kommer der ind i mellem en kommentar m.fl. fra mig) mere her på KANDU før pointsystemet m.m. laves om - og kan man ikke lide lugten i bageriet - ja så må man finde sig et andet bageri - hvilket jeg har gjort!

Og jeg bruger / optræder ikke under andre profiler

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-07-03 15:31

molokyle.....Jeg syntes helt bestemt du skulle indskrive dit tip.....det er jo langtfra alle der er med i denne tråd !!!

Jeg vil give den 5 stjerner når du skriver den....(hvis den har en sigende overskrift og tekst )

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-07-03 15:44

nu skal jeg lige vise hvordan man bliver til grin....!

http://www.grineflippet.dk/grin/?name=elykolom

HUSK LYD...!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 15:58

sidder stadig med et meget BRRedt grin den var sød

sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 16:00

Rfou og ALLE ANDRE :

Det er ikke så meget pointsystemet jeg fnidre over. Tænk jer om; man sidder der og gør sig umage for at hjælpe og svare fornuftigt og velovervejet på en brugers spørgsmål. Man bruger måske enda tid og penge på at løse et problem og så viser det sig; vedkommende kun har stillet spørgsmålet, for at fuske med lidt point.

DET ER POINTEN !!!

...og årsagen bl.a (se tidligere indlæg om at logge på som 2) til at jeg stillede dette spørgsmål.
Det tænker man ikke lige umiddelbart over som NY bruger.

Ja ja, vi gør det jo frivilligt og det er måske under alle omstændigheder tidsspilde, men derfor kan man godt føle sig holdt for nar.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 03-07-03 16:01

> Solgaard

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 03-07-03 16:06

> molokyle

Vi er 100% enige og derfor bør pointsystemet laves om så man bl.a. undgår at spilde tid på useriøse spørgere

Og jeg synes det er helt OK, at du bringer dette på banen igen

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 16:24

Tak Bjarne_H, men jeg synes nu altså også at det er skide hyggeligt med de der point

Iøvrigt har jeg været inde og kikke på, hvor mange tråde og hvor mange kommentarer og hvor mange deltagere, der har været i denne og lignende debatter. Jeg har ikke gidet lave statistik, men mange, rigtig mange..... set i forhold til andre emner deltager, så jeg har da åbenbart ikke skudt helt forbi med 'dagens emne'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-07-03 17:11

som lovet......5 stjerner

Godkendelse af svar
Fra : Elykolom

Dato : 03-07-03 17:48

<ELYKOLOM>

Nåh... det var sgu godt ham flollehovedet molokyle skred.

Det bli'r nok det sidste i ser til mig... meget længe. Jeg kikker kun forbi, når der er ugler i mosen.

Tusinde tak til ALLE der gad at være med. Det har været lærerigt.

Og til sabelfisk og andre NYE; Intet nyt under solen.

Tjyt....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-07-03 17:48

Jammmmm -Kært barn har jo så mange navne. Men bliver man ikke lidt skizofren af alle de profiler??? Man kan da osse bare lade pointsystemet være som det er, og dem, der ikke vil være med i point-ræset kan oprette endnu en profil som normalbrugere. Så får man ingen points for at svare på spørgsmål, og man må økonomisere med sine daglige "lommepenge" til at stille spørgsmål med. -Jeg syns det går meget godt på den måde, så jeg forstår ikke helt problemet... -Det kunne være, at jeg skulle oprette en ny profil, hvor jeg er superbruger, -for at finde ud af, hvad jeg egentlig er gået glip at indtil nu... -----Hvis vi så kunne få kandu til at skrive spørgsmål og indlæg fra superbrugere med rødt og de andre med sort, så fik vi samtidig sorteret i seriøs/useriøs...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-03 18:04

Øj øj, der er liv i den endnu ?

...og til dig Elykolom : Jeg er her skam endnu. Jeg forsvinder ikke sådan bare !

Birgitta -> Det var også lidt min pointe, at man skal se sig godt for. Både 'ude' i verdenen og her. Den med farverne køber jeg ikke. Det er en anden diskussion vi ka' ta' op andet steds.

De bedste hilsner....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-07-03 20:43

Uffe29/e.p. (den samme person bekræfter sig selv) og Mango

Hvorfor er du ikke ærlig overfor nye brugere....

Grunden til at du måtte flygte over hals og hoved fra findsvar var jo at en del herinde ikke kunne lide din måde, hvorpå du groft forsøgte med alle tænkelige midler at udnytte det offentlige system på.

Hvis man søger på e.p. herinde kan man jo finde en masse om det jeg skriver. Desuden benægtede du hårdnakket i den tid, at du IKKE var e.p. selvom vi andre gennemskuede dig.....

Mango, kender du zonker ? NEJ, så hvordan kan du udtale dig ?

Hvem jeg er .... tja :

Admin
http://www.findsvar.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 20:51

andersjensen -> Du er da i hvertfald ikke helt ny selv. Hvorfor skiftede du profil ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-07-03 21:04

Såre simpelt

Redaktionen herinde formår ikke at rydde op når nogle fjolser ikke opfører sig ordentligt og en dag fik jeg nok og gik i kødet på redaktionen.

Det brød de sig ikke om, at man stillede spørgsmålstegn ved deres disponering og syntes at det var iorden, at folk brugte dette forum til ulovligheder. Det så de stort på, hvilket jeg ikke synes, d amn ahar et ansvar når man driver en sådan portal....

Jeg var nummer 2 på toplisten, havde flere point end parkens...., som nu er aktiv på den portal jeg driver sammen med 90 andre medlemmer...

Men de slettede konto og de indlæg jeg har lavet, selvom de har brugt en del mandetimer på det, det var deres måde at udøve censur på såmænd.

Udgangen på dette blev at vi var nogle stykker som startede en portal op, først i det spæde fordi kandu.dk på det tidspunkt havde udfald af flere døgns varighed og brugerne fik intet at vide.......

Vi chattede på en chat jeg på ekperimentbasis havde oprettet og blev der enige om domæne navn og hvordan det skulle køres.....

Efter en periode ragede nogle uklar med mig og andre af portalen, da de ikke synes om at der blev censureret i deres indlæg. Man slæbte simpelthen en ånd fra en anden portal med og denne ånd var vi enige om, at der under ingen omstændigheder skulle overføres, derfor censuren.....Det endte med at de tog deres sydfrugter og gik.....

Hvis du ser udlæg fra ram2 og fnollepige imod mig, er dette en af årsagerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 21:51

Ok. tak for svaret. Hvad hedder jeres 'nye' portal, for der er ret meget kævl her, men hyggeligt. Det ku være </MOLOKYLE> ville kikke forbi, selvom jeg vil savne BenKvist, als, ans og Rellom. + et par 'NYE' som mig selv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-07-03 22:54

kig der hvor jeg underskriver mig som admin, det er linken.

4 indlæg før denne her :

http://www.findsvar.dk/

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-07-03 23:09

Jaja...skal vi beskrive zonker....så er han "klog" på IT i almindelighed.... men jeg er også overbevist om at han har svært ved at begå sig socialt!!

Han fik sparket efter at have lavet stakkevis af tips og uprovokerede indlæg omkring sit eget forum for at "headhunte" kandu's brugere....
Det sammenholdt med hans tilsvining af brugerne (værre end RAM2) gjorde at man smed ham på porten

Desuden er han den eneste (foruden RAM2) som jeg har svinet til......eller måske skulle man sige gået ned på deres nivou (hmm...ved godt nivou er stavet forkert)

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 05-07-03 08:54

e.p./uffe29 hvorfor er du ikke ærlig omkring det der skete ??

Jeg husker godt et af dine stunts : under en uddannelse gjorde du alt for at få skattefradrag, for transport til uddannelse som det offentlige betalte (både uddannelse og transport). Da skattevæsenet sagde nej, forsøgte du at få det ind som arbejdsfradrag på trods af at dette KUN gives til folk i arbejde...
Og samtidig spurgte du herinde om der ikke var nogen som kendte reglerne og kunne hjælpe dig med dem, da du mente at du kunne få de og de fradrag.

e.p./uffe29 jeg husker godt dine 5 børn som dig og din kone har, og at i var/er ? på kontanthjælp, det er der ingen hemmelighed. Og det er da også helt iorden, alle kan jo havne i en svær situation. MEN DET ER IKKE IORDEN, når man forsøger at udnytte systemet på alle tænkelige måder for egen vindings skyld. Og det var jo netop essensen i din forsvinden til en anden profil.

Du havde flere af den slags stunts og det var det folk fik nok af, hvilket der jo ikke er noget forkert i, for et eller andet sted har man jo også et ansvar for sit eget liv e.p./uffe29.

Og ja der var en som gik personligt efter dig, hvilket vi andre tog afstand fra, men sagde samtidig at vi i en eller anden vending godt forstod hans angreb, men det ikke var måden at håndtere den situation på.

Du fik en lille smule opbakning, i at man ikke sviner folk til på den måde, og der var jeg faktisk en af fortalerne, men det vælger du jo at glemme. Da din "egen" sandhed skal frem i lyset.

Og hvis jeg var sådan som du foregøjer, tror du så jeg kunne sidde med en portal idag, hvor der er flere herfra som faktisk er redaktører og er glade for det vi laver ?

e.p. (erik pedersen)/uffe29 forhold dig til sandheden og ikke kun sådan som du mener den bør se ud. Det ville klæde dig og andre herinde.....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-07-03 09:48

Sikke noget pis at fyre af....
1) Prøv du at finde 1 sted hvor nogen syntes jeg gjorde noget forkert.....der var nok en grund til det, men udelad du bare skattefradrag i dit regnskab.....jeg gør det ikke
2) Jeg var ikke på kontanthjælp...... Jeg har været på revalidering....hvorfor kommer ikke dig ved, men det har ikke været ret sjovt når mine smerter er/var størst
3) Eftersom jeg var på revalidering får jeg dækket alle omkostninger til transport 100%
4) Sådan noget pis med at jeg havde flere "stunts" kan du godt pakke sammen og stikke dybt op i røven

Min Zonker-hidsighed kommer op i mig igen igen....... hvordan fanden kan du tillade dig at skrive sådan en omgang lort.....

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 05-07-03 10:41

pis fordi det er sandheden...

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 05-07-03 10:41

pis fordi det er sandheden...