/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Foto, hvordan...
Fra : paulinfabritius
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 09-03-21 00:00

Jeg har et par billeder på Instragram... Men nu ville jeg gerne have et par mere op, kan ikke finde ud af at gøre det..? Det ser ud til at jeg kan ligge video op, men

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-03-21 13:29

Mon ikke du ligegodt kan annullere dit spørgsmål som du plejer!

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   3
- Annullerede   11
- Slettede   0
Ialt   15

Citat
Det ser ud til at jeg kan ligge video op, men

Nej det kan du ikke - du kan lægge en video op hvis du overhovedet kan noget!

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 10-03-21 00:07

Velkommen marken84.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-03-21 00:43

Du kan ikke ligge der.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-21 22:37
Godkendelse af svar
Fra : paulinfabritius

Dato : 14-03-21 06:15

Tak for svaret katekismus.

Jeg var efterhånden blevet klar over forholdene... Men da jeg lagde noget op, var det via PC, at det er ændret, er gået min snude forbi...

Sjovt at man kan spørge så dumt, at det udløser ligegyldige svar, men det må være andres magteløshed... Så den gamle floskel og dummer spørgsmål giver dumme svar...

Med værdig højagtelse og splitflag, Fabritius...