/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Stifinder igen igen.
Fra : Mosebaek
Vist : 681 gange
200 point
Dato : 27-02-21 11:08

Mystikken breder sig. Jeg har for ikke længe siden, haft en lignende spørgsmål. Men det har nu virket godt, siden da. Men nu er det pludseligt galt igen.

Det drejer sig om Stifinder. Jeg kan ikke flytte billeder, fra den ene, til næste, hverken med mus, eller piletaster. Ej heller køre "Slideshow".

Denne gang, prøver jeg at sende et billede med, så i kan se lidt om, hvad problemet er. Mærkeligt: Jeg kan sætte en USB stik i, og indholdet i den vises uden fejl. Også Slideshow virker her. Bemærk blå felt til højre, med pil og "næste". Det er dette der mangler nu igen, i Stifinder. Billedet er fra USB`en. Jeg har pløjet alt muligt igennem, der omhandler indstillinger, uden at ramme det rigtige.
https://ibb.co/FKLWx0M

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-02-21 11:56

Har du prøvet at højreklikke på filen i stifinder og vælge 'åben med'?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-21 12:42

Citat
Har du prøvet at højreklikke på filen i stifinder og vælge 'åben med'?

Ja, til hudløshed.

M.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 27-02-21 12:44

Er usb-nøglen skrivebeskyttet?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-21 13:21

Citat
Er usb-nøglen skrivebeskyttet?

Nej. Jeg har prøvet både med og uden skrivebeskyttelse. Gælder også min Dokument-mappe, som jeg arbejder mest med. Bl.a. sortering af en række filtyper, som lægges i andre under mapper.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-02-21 13:25

Der ikke noget relevant at se i dit link

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-02-21 20:34

Har du prøvet og nulstille visningsindstillingerne?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-02-21 21:50

Citat
Har du prøvet og nulstille visningsindstillingerne?

Er ikke rigtig klar over hvad der menes, eller hvor det gøres.

Med "Vis" knappen har jeg været i indstillinger for Stifinder, men synes ikke der er noget relevant.
Her har jeg også nulstillet mapper, uden resultat.

M.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-02-21 09:09

Det billede er da ikke fra stifinder

Det kan være at du starter et ptogram ved at klikke på en billedfil i stifinder . Men alt hvad stifinder gør erat startedet progran som er knyttet til den pågældende type datafil.
tilknytningen instiller du under "indstillinger" . Microsoft har kørt opdateringen indenfor den sidste uge. Det kan have lavet om i instillingerne, så du nu kører et andet program til billedvisning end tidligere.

Det er ikke et stifinderproblem.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-02-21 10:04

Nye filer jeg har placeret i dokument mappen, efter fejlen opstod, kan jeg skifte/flytte til næste fil, på normal vis. Ingen problemer. Men så snart jeg når til de ældre, stopper festen.

Kan det virkelig være noget opdateringsfis ??

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-02-21 10:31

Så prøver jeg at hjælpe.
1. Jeg forudsætter at vi er i windows 10 og opdateret.
2. Klik på stifinder ( gul mappe på processlinjen)
3. klik oppe på vis
4. Klik ude til højre på indstillinger
5. Nede i mappe indstillinger klik på [Gendan standardindstillinger]
6. Klik [Anvend] og så [OK]

7.Hvor langt når du og hjalp det.

De filer som du ikke kan røre:
8. Hvor store er de (MB)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-02-21 13:59

Beklager Eyvind, ingen ændringer. Jeg har også selv prøvet alle disse indstillinger, uden resultat.

Jeg må nok øve mig lidt i at vurdere (slette) opdateringer. Kan de "kaldes" tilbage igen, hvis de heller ikke har nogen virkning??

Stadigvæk mærkeligt, at det virker uden problemer, på alle mine USB`er.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-02-21 14:43

Du mangler at fortælle hvor langt du kommer i min forklaring 1 - 8

" ingen ændringer " giver ikke en fornemmelse af hvad der sker.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-02-21 16:39

H klik på Stifinder ikonet og egenskaber/ åbn filplacering, så kommer du til Explorer der kan du gendanne til tidligere versioner under egenskaber, hvis det har virket før.
Du kan også redigere tilladelser

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-02-21 16:43

Har du prøvet bare at klikke på en Mappe og ude til Venstre gå til diverse mapper og lave din ? øvelser derfra.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-02-21 19:27

Er du sikker påp du åbner billedfilerne medappen/programmet 'Billeder'?
Når jeg åbner første billede i en mappe, vises en pil til højre, når jeg flytter musemarkøren over til højre ca. midtvejs oppe i vinduet, når jeg klikker på pilen vises næste billede, og
der vises en tilsvarende pil i venstre side, når musemarkøren flyttes til venstre side.

Oppe i højre hjørne er der 3 prikker, når jeg klikker på dem kommer der en menu med følgende punkter (se mere):
Slideshoiw
Gem som
Tilpas størrelse
Kopiér
Åbn med
Angiv som >
Vis faktisk størrelse
Filoplysninger
Send feddback
Indstillinger

Hvis ikke det ser sådan ud hos dig åbner du ikke billederne med Appen/programmet 'Billeder'

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-02-21 19:34

Citat
Nye filer jeg har placeret i dokument mappen, efter fejlen opstod, kan jeg skifte/flytte til næste fil, på normal vis. Ingen problemer

Det her er sku sort snak.
Skifte/flytte filer til næste fil. Giver ingen mening?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-02-21 19:42

Jeg ville så gerne hjælpe Mosebaek - men jeg mangler tilbage meldinger,
så jeg venter på de meldinger.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-02-21 19:53

Så prøver jeg at hjælpe.
1. Jeg forudsætter at vi er i windows 10 og opdateret.= Ja, ver 2004 build 19041.804
2. Klik på stifinder ( gul mappe på processlinjen) = Er gort.
3. klik oppe på vis = Gjort
4. Klik ude til højre på indstillinger = Er gjort.
5. Nede i mappe indstillinger klik på [Gendan standardindstillinger] = Er gjort x 20
6. Klik [Anvend] og så [OK] = Er gjort x 20

7.Hvor langt når du og hjalp det. = Ikke forstået ??

De filer som du ikke kan røre:
8. Hvor store er de (MB) = Næsten alle er alm. billed filer, der kan måles i KB
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Citat
H klik på Stifinder ikonet og egenskaber/ åbn filplacering, så kommer du til Explorer

Nej, det gør jeg ikke. Explorer er ikke nævnt nogen steder. Jeg kommer udelukkende til: overførsler - billeder - removable storage devices - stifinder - frigør fra proceslinje - luk vinduet.
Alle vist i ramme, under hverandre.
Citat
Har du prøvet bare at klikke på en Mappe og ude til Venstre gå til diverse mapper og lave din ? øvelser derfra.

Nej, kan ikke vises. Og hvis jeg søger på "Diverse mapper", får jeg kun nogle web resultater.

M.

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 28-02-21 20:10

Kære Mosebæk.

Stifinder er blot et program til til at få overblik over dine filer.
Det billede du har sendt viser du bruger et gammelt program til at åbne billeder.
Du skal som foreslået: højreklikke på billedet og sørge for at det er programmet "Microsoft Billeder" der åbner billedet.(standard billedprogram i win 10)
I øvrigt vises der kun de billeder i den mappe du kigger i ,Ikke i undermapper.. hvis der kun er et billede i mappen er der jo ikke nogle pile.. og når du når til sidste billede , forsvinder pilen

kig i indstillinger - apps- standardapps og kig på billedfremviser:::

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-02-21 21:46

Citat
Det her er sku sort snak.
Skifte/flytte filer til næste fil. Giver ingen mening?????

Ja, det kan du have ret i. Det er ikke altid let at gøre sig forståeligt. (Fil=billede og omvendt).

Men altså: Jeg åbner Dokument mappen > klikker på et billede for at se det > vil så se næste billede. Det plejer jeg så at gøre med piletasterne, eller blot klikke på pilen, i det blå felt ude i siden af skærmen. Men problemet er, at ingen af delene virker længere.

Jeg takker på forhånd, for den velvilje jeg føler fra jer, til at få løst problemet.
I morgen er det nok lidt usikkert, hvornår jeg svarer. Både konen og bilen er syge. Skal på sygehus med hende, og på værksted med bilen.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-02-21 22:13

Citat
Oppe i højre hjørne er der 3 prikker, når jeg klikker på dem kommer der en menu med følgende punkter (se mere):
Slideshoiw
Gem som
Tilpas størrelse
Kopiér
Åbn med
Angiv som >
Vis faktisk størrelse
Filoplysninger
Send feddback
Indstillinger

Hvis ikke det ser sådan ud hos dig åbner du ikke billederne med Appen/programmet 'Billeder'

Mit er fuldstændig magen til. Så vi kan vist godt slå fast, at det er det "rigtige" billede prg. jeg bruger.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-02-21 22:18

Det er jo IKKE Stifinder!!!!!!!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-02-21 23:28

Citat
Men altså: Jeg åbner Dokument mappen > klikker på et billede for at se det > vil så se næste billede. Det plejer jeg så at gøre med piletasterne, eller blot klikke på pilen, i det blå felt ude i siden af skærmen. Men problemet er, at ingen af delene virker længere.
Der et ingen blå felt i siderne, i min'billed' fremviser er hele baggrunden samme farve (hvid) og der vises kun pile (sorte) når jeg kører musen over de rigtige områder. Prøv at klikke på de tre prikker øverst til højre, gå ned på og klik på 'åben med, vælg 'Billeder', husk at sætte flueben i 'brug altid denne app' jeg er ikke sikker på at det er de korrekte betegnelser, sidder ikke lige ved computeren. Kigger på det i morgen. Download evt. Iobit free screenrecorder og optag, hvad du gør, og del det her på Kandu via en fildelingstjeneste.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-21 10:23

Når du ser på billedefilen - altså ikke åbnet men bare filen .....højreklik og vælg egenskaber.

I vinduet som åbner står der et tal ud for "størrelse" hvad står der.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-03-21 22:17

Puha, det har været en turbulent dag
Citat
Prøv at klikke på de tre prikker øverst til højre, gå ned på og klik på 'åben med, vælg 'Billeder', husk at sætte flueben i 'brug altid denne app'

Der er ingen prikker øverst til højre i min Stifinder, så det er udelukket. Der er kun minimer, maksimer og luk.

Citat
Når du ser på billedefilen - altså ikke åbnet men bare filen .....højreklik og vælg egenskaber. I vinduet som åbner står der et tal ud for "størrelse" hvad står der.

Billedefilen??? Jeg har for tiden 146 filer i min dokument mappe. Der er både billeder (jpg) pdf filer, i en skøn blanding, indtil jeg får sorteret dem, og lægger dem i deres respektive mapper, under BILLEDE mappen.
Størrelsen varierer jo meget fra måske 50 KB til 950 KB. Har også nogle på 1,5 MB.

Jeg forstår nok ikke altid hvad der menes. Vi kan jo have forskellig "komputer sprog".
Taler vi i det hele taget om samme version af Windows10. (2004).

Jeg har en anelse om, at der er nogle opdateringer, jeg burde se på. Men er ikke ligefrem kyndig i dette.

M.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-03-21 23:18

De 3 prikker jeg henviser til er IKKE i stifinder, men i appen 'Billeder'.
https://support.microsoft.com/da-dk/windows/se-alle-dine-billeder-c0c6422f-d4cb-2e3d-eb65-7069071b2f9b

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-03-21 00:41

Citat
Jeg har en anelse om, at der er nogle opdateringer, jeg burde se på. Men er ikke ligefrem kyndig i dette.

Så skal du jo ind i Indstillinger og Opdateringer...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-03-21 10:41

hvis det har virket før, så Reset det hele.
https://www.youtube.com/watch?v=gI1RTEh1YLI&ab_channel=MDTechVideos

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-03-21 14:54

Stil dig på skrivebordet
1. tryk på windowstasten+e

2. under Denne pc skulle der gerne vises:
billeder
dokumenter

evt ved klik på den lille pil tll venstre for Denne pc
3. >Denne pc

4. Hvis du så dobbeltklikker på billeder skulle du gerne kunne bladre i
billederne med tastaturets pile
5:(tasten numloock skal evt aktivere piltasterne)

Prøv lige det - og fortæl lige hvad der sker fra 1. til 5.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-03-21 16:16
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-03-21 16:16

PS filerne ligger i dokumentmappen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-03-21 18:10

Jeg vender tilbage hurtigst mulig. Glæder mig til at studere nye indlæg.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-03-21 18:59

Tja "Brassovitski" jeg er spændt på om "Mosebaek" også er der hvor du viser. Eller også er det noget helt andet han har gang i.

Det kunne jo også være ..................... thumbnail ................. han forsøger sig med.

Hold ud Mosebaek

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-03-21 20:54

Giv en du kender og som ved noget om WIN10 tilladelse til at hjælpe dig via fjernkontrol.
Det du har gang i ender et sted jeg ikke vil hen.
https://www.teamviewer.com/en/

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-03-21 20:58

Den koster jo penge!!!!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-03-21 22:20

Citat
Den koster jo penge!!!!
Hvilken 'den'?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-03-21 22:48

Du kan jo også bare bruge 'Hurtig Hjælp' det koster i hvert fald ikke noget...

Microsoft Lynhjælp sætter to personer i stand til at dele en computer via en fjernforbindelse,
så én person kan hjælpe med at løse problemer på den anden persons computer.

Få hjælp

Tillad en person, som du har tillid til, at hjælpe dig ved at overtage kontrollen med din computer. Indtast den 6-cifrede sikkerhedskode, der blev leveret til dig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-03-21 23:02

Jeg har kørt Opdateringsværktøj. Ingen problemer fundet.

1. Er i Stifinder. Den markerer "Hurtig adgang". Billeder og Dokumenter vises.
2. Klikker på "Denne pc". Billeder og Dokumenter vises også her.
3. Ikke forstået, "Denne pc" er stadigvæk markeret.
4. I "Billeder" vises kun mine mapper. (Lille pil åbner mapperne under "Billede" mappen, ved
dobbelt klik findes de også i Indholdsruden. Jeg skal jo klikke på "Dokument" mappen
for at se mine billeder i Indholdsruden.
5. Numloock tasten ændrer overhovedet ingenting her. Kan stadigvæk ikke gå fra billed til billed,
med piletaster eller pile i V / H side af skærmen.

Tror lige jeg lader "Det ligge" et par dage, af familiemæssig årsag. Der er trods alt ting der er vigtigere end min Stifinder. (Kone på hospital fredag - en bror er lige indlagt med hjerneblødning.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-03-21 23:17

"Den" er Teamviever.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-03-21 23:28

Citat
"Den" er Teamviewer.

Koster jo ikke noget for privat brugere - MEN hvis man bruger den meget, bliver man antaget for at være professionel og så forlanger de man betaler.

Derfor anbefaler og bruger jeg for det meste Microsoft Hurtig Hjælp, den er ganske gratis at bruge...

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-21 00:15

WHAT EVER-----------Manden er da TOTAL hjælpeløs og fatter ??????????????????????????
åbenbart ikke en ra/disse af en rødbede, MEN LAD KUN MENNESKER IND PÅ DIN PC DU HAR ?TILLID TIL.

Mig bekendt har du haft problemer med dit system i flere år, og det bliver åbenbart ikke bedre NU IGEN = søg hjælp, du ahr sikkert lavet så mange knuder på en slange at den ikke er til at = OSV

Jeg kunne have en mistanke om at ? hvem har du ARVET/ købt din PC henne .

Rul SGU da pc tilbage fra da du fik den, og pas på hvad du henter af opdateringer fra både den ene og anden ? fabrikant.. kører med en WIN 7 ny installeret og den virker bare perfekt = men osv ? og kan stadig opdateres = og så skal miniblød blande sig i hvad jeg skal lave.
HOLD NALLERNE FRA NOGET DER VIRKER

Koster jo ikke noget for privat brugere - MEN hvis man bruger den meget, bliver man antaget for at være professionel og så forlanger de man betaler.

Derfor anbefaler og bruger jeg for det meste Microsoft Hurtig Hjælp, den er ganske gratis at bruge...
https://www.google.com/search?q=pc+hj%C3%A6lp&oq=pc+hj%C3%A6lp&aqs=chrome..69i57j0i22i30l9.9023j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Ganske godt, men virker det som det skal, mener at Bill Gates ligger og snuser med i baggrunden.

Ville holde mig langt væk fra forretninger.

Og jeg tænkte på brugere HER = gratis, og slet/ skift de koder der skal bruges = øjeblikkeligt, hvis det virker.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-03-21 00:22

abbaba hvad er det dog for en gang forvrøvlet sludder for en sladder du præsenterer her?
Mon ikke det er ved at være over din sengetid.

Mosebaek har jo netop fortalt han er optaget af andre vigtigere ting i øjeblikket...

Citat
Tror lige jeg lader "Det ligge" et par dage, af familiemæssig årsag. Der er trods alt ting der er vigtigere end min Stifinder. (Kone på hospital fredag - en bror er lige indlagt med hjerneblødning.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-03-21 00:24

Spørg din Kommune/ Borger service, de plejer at yde PC hjælp til mennesker der glemt et eller andet.
Sjovt nok må samme mennensker køre Bil og få NYT kørekort selv om de ikke kan se en Ford A = flinke.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-03-21 00:32

abbaba hvad er det dog for en gang forvrøvlet sludder for en sladder du præsenterer her?
Mon ikke det er ved at være over din sengetid.

Mosebaek har jo netop fortalt han er optaget af andre vigtigere ting i øjeblikket...

Jeg VRØVLER sikkert bedre end andre, men lad nu den ligge.

Mon det ikke var vedkommende selv der der burde tjekkes.
Har andre problemer er dette sikkert det sidste sted man skulle gå hen og endnu værre råd

Men tak for hyleren men lad brugeren snakke for sig selv - intet virker = af hvad der sikkert og vist burde virke.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-03-21 07:59

Mosebaek!
Da du tilsyneladende ikke rigtig kan forklare hvad problemet går ud på, så det er forståeligt for alle os nørder halv-nørder, vil jeg råde dig til enten at tage mod fjern-support fra en du har tillid til, eller søge lokal hjælp.
Som jeg ser det er du nødt til at have den der kigger med på din PC, hvad du laver og hvad du gerne vil hvordan du forventer det skal virke.
Et billede siger mere end 1.000 ord. Og de 1.000 ord er snart brugt her i tråden. , så det er nok bedre med et/nogle billeder eller hjælp ude hos dig.
De fleste Kommuner har en slags åben datastue, hvor der er frivillige personer der kan hjælpe med diverse PC problemer.
Jeg tror ikke du får løst problemet her igennem denne tråd, som du selv skriver, er det ikke sikkert noget her forstår dit computersprog, kontra deres/vores eget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-03-21 10:14

Der findes gratis hjælp rundt om i landet.
Det er ofte under bibliotekerne og eller ældresagen og kaldes som regel ITCAFEER.
Nogle steder kommer der også hjælp ud til brugere som enten ikke er mobile eller har en stationær computer.
Under ældresagen må der ikke bruges TeamViewer af datasikkerhedsgrunde.
(TeamViewer og andre fjernstyringsværktøjer kan optage hjælpen)

Jeg bruger selv TeamViewer til nogle af mine venner som bor langt væk.
Den kan købes.
Den kan installeres - gratis
Den kan køres uden at installere - gratis.
Jeg har brugt den gratis i flere timer og i mange år.
Og ja det er absolut en tillidssag.

Måske er alle vores input forvirrende for "Mosebaek" så jeg hopper fra her.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-03-21 10:57

Citat
Måske er alle vores input forvirrende for "Mosebaek" så jeg hopper fra her.

Jeg tror Mosebaek og os andre snakker lidt forbi hinanden. Så 'Hjemmehjælp', er nok den bedste løsning.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-03-21 11:21

Tak for svaret abbaba. Jeg lukker nu, da det er ved at være en galop på stedet. Denne gang vælger jeg det mest inkompetente svar. Kan også oversættes til, det mest uduelige svar. Når jeg ser dine bemærkninger, er jeg glad for vi ikke taler samme sprog. Det skulle være sund at drikke sin egen urin, men overdreven forbrug, virker nok mod hensigten.
Citat
WHAT EVER-----------Manden er da TOTAL hjælpeløs og fatter ??????????????????????????
åbenbart ikke en ra/disse af en rødbede, MEN LAD KUN MENNESKER IND PÅ DIN PC DU HAR ?TILLID TIL.

Mig bekendt har du haft problemer med dit system i flere år, og det bliver åbenbart ikke bedre NU IGEN = søg hjælp, du ahr sikkert lavet så mange knuder på en slange at den ikke er til at = OSV

Jeg kunne have en mistanke om at ? hvem har du ARVET/ købt din PC henne .

Det var da noget af et påstand. Dømmer du efter mine mange spørgsmål på Kandu??
Jeg er ret jordnær, og fører en ganske alm. thybomål. At en højt estimeret professor som dig, ikke forståt mit sprog, gør mig ikke søvnløs.

Jeg har nu gebærdet mig på Windows komputere siden 1995. (Før dette Commodore 64).
Fulgt med fra Win 3.0, 95, XP, Win97 og nu Win10. Jeg har arbejdet med utallige tekst, PDF og billed filer, gennem årene. Men næsten altid afholdt mig fra at grave i system filer.
At du finder stor morskab i at undervurdere mine evner, inden for dette, kan jeg kun ønske dig held og lykke med. Som 78 årig, får man en ekstra lag hud på kroppen.

Vh. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-03-21 11:25

Fint svar

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-03-21 11:34

......... endvidere, tak til alle for indlæg. Som allerede nævnt, er jeg lidt "ophængt" for tiden.
Jeg skal nok få ordnet mit Stifinder. Når roen kommer over mig, vil jeg stille og rolig rulle nogle opdateringer tilbage, og se hvad der sker.

Vh. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-03-21 11:50

Kære Mosebaek, hvsi ikke der er et svar i tråden der har løst problemet, er det smartest at 'Annullere/Slette' spørgsmålet, så der ikke er andre der læser tråden igennem, i håb om at finde et svar.
Jeg ved ikke, hvorfor der er så meget modstand på Kandu mod at slette/annullere et spørgsmål. Der er ingen grund til, at ubesvarede spørgsmål skal ligge og fylde. Bare min mening.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-03-21 21:58

Det var da noget af et påstand. Dømmer du efter mine mange spørgsmål på Kandu??
Jeg er ret jordnær, og fører en ganske alm. thybomål.

At du finder stor morskab i at undervurdere mine evner

Mystikken breder sig. Jeg har for ikke længe siden, haft en lignende spørgsmål. Men det har nu virket godt, siden da. Men nu er det pludseligt galt igen.

på ingen måde, MEN med din åbenlyse mangel på erfaring
med med win 10 og åbne et billede/ fil siger da næsten alt = hvor svært kan det dog være, ikke engang et billede kan du finde ud af at lægge på nettet.
Men som næsten hver gang der stilles spørgsmål HER skal skal der spørges efter hvem, ved hvad og hvorfor.
Du har jo spurgt flere gange om samme og stadig ikke fået et svar du kan bruge? til at åbne filer med, siden du spørger igen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-03-21 18:03

>> abbaba. Jeg ved ikke rigtig hvorfor jeg gider besvare dig. Du er et vrøvlehovede, for at sige det diplomatisk.
Du må have mistet nogle af dine sanser. Jeg kunne selvfølgeligt blackliste dig. Men det gider jeg ikke engang. (Lade dog barnet). Du fremturer i den grad.
Du er ikke værd at spille tid på. Er du ældre end mig (78 år) kan jeg tilgi`dig, Er du yngre, har du virkeligt et problem, du burde søge hjælp til.
Du er jo åbenbart ikke istand til at læse et spørgsmål / indlæg her på Kandu.
Et eksempel ud af flere:
Citat
ikke engang et billede kan du finde ud af at lægge på nettet.

Prøv nu at kigge på mit spørgsmål, endnu en gang. Hvis du er ædru, og har bare en smule syn, vil du se der følger et billede med, i spørgsmålets første indlæg.
Du trækker godtnok på ens tålmodighed. Er det underholdningsværdi / opmærksomhed, du søger ???

M.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-03-21 22:48

Æhhh! Du har lukket spørgsmålet. Hvad var/er løsningen??
Hvis ikke der er en løsning, er det ret tåbeligt at lukke spørgsmålet. Nu tror alle der får denne tråd med ud i en evt. søgning, at de ved at læse tråden kan finde en løsning, hvis de har et lignende problem. Efter min mening bør en tråd /spørgsmål annulleres hvis der ikke er en løsning. Der er ingen grund til det ligger og fylder uden løsning.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-03-21 23:37

Citat
ikke engang et billede kan du finde ud af at lægge på nettet.

Prøv nu at kigge på mit spørgsmål, endnu en gang. Hvis du er ædru, og har bare en smule syn, vil du se der følger et billede med, i spørgsmålets første indlæg.
Du trækker godtnok på ens tålmodighed. Er det underholdningsværdi / opmærksomhed, du søger ???

M.
   Kommentar
Fra : Er ikke onlineBille1948 Tre en halv stjerne

Dato : 27-02-21 13:25
Der ikke noget relevant at se i dit link

ALTSÅ?skæv/tosset eller bare dig = tror der er andre der får et billede af Konge familien frem/ som du forsøger at vise brugerne her inde og stadig ikke aner hvad der foregår på din PC, når du ikke ligger et eller flere KLARE billeder op = så hvem brokker sig over hvad.

Tror nærmere du sidder i to Verdener som ikke har kontakt til virkeligheden, og siden har det (billede halløj) været oppe og vende flere gange uden ? at det har virket og du ikke kan gendanne det, så er det altså dig der har et problem.
Ikke mig eller andre der med ord eller andet kan trænge ind...
Der er noget der hedder Systemgendannelse eller Support - har du prøvet andet end kandu og dårlige råd fra mig...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-03-21 23:40

NB du behøver ikke blakke mig, jeg bliver langt væk fra dine spørgsmål