/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Password nulstillelse win 10
Fra : Eyvind
Vist : 325 gange
500 point
Dato : 20-02-21 11:47

Det er en nyere opdateret windows 10
Jeg har en mail til at nulstille adgangskoden.
Den mail vil jeg gerne lave om.
Jeg kan ikke huske hvor man kan ændre den mail adresse.

Er der en her som kan huske det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-21 12:00

Log ind på MS konto, Indstillinger > Konti > Administrer min Microsoft-konto
Så åbner din browser med MS konto, klik på dine oplysninger, her kan du skifte mail.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-21 12:18

"klik på dine oplysninger"
Ja så kan jeg se den mailkonto som hører til win 10
Men jeg kan ikke se den mail jeg bruger til nulstilling af password.......................
Og det er den mail jeg vil ændre.

Jeg vender tilbage senere.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 20-02-21 12:28
Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-21 14:02

Tak for svaret Klaudi. Så fandt jeg det.
Det er i Avancerede sikkerhedsindstillinger at muligheden dukker op.
Så er der mulighed for at ændre den nulstillemail og telefon til sms bekræftelse.

Jeg har nemlig Opgraderet en win 8.1 til en 10 og kan ikke gør det færdigt uden en mail jeg lige laver............og den skal så rettes til brugerens egen mail bagefter.

Ps. Det er en uge siden jeg lavede om på en anden nulstillemail........................
Det må være alderen som begynder at trykke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-21 14:10

velbekomme

Ja hukommelse er ik' hva' den har været