/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Fugle og natur og Naturbasen
Fra : ingelein
Vist : 298 gange
100 point
Dato : 04-02-21 09:55

Hej
Jeg prøver forgæves at downloade appen til naturbasen for at gøre indberetninger om nogle sjældne fugle.
Jeg har fundet appen, taster installer, men der sker ikke noget. Udstyr: iMac med win7.
Hvad sker der forkert?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : klaudi_LVII

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-21 10:35

Det er nok fordi det er en app til iPhone og Android tlf, tror ikke det virker på pc!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-02-21 12:13

Tak for svaret
har skrevet til Naturbasen og indgangen til Observationer findes under min profil.
mvh

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-02-21 12:14

Tak for svaret klaudi_LVII.