/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Android og Facebook måske Whats App
Fra : ppk
Vist : 287 gange
500 point
Dato : 02-02-21 21:49

Hej
Hvordan får jeg fjernet Facebook APP på min Android mobil telefon ?

Selv om jeg tager og trykker på ikonet, og fjerner det så ligger der stadig et FB ikon et andet sted som ikke vil lade sig fjerne

Jeg tænker så på om jeg måske også skal fjerne Whats APP da den som jeg forstår det er en del af Facebook !

Håber nogen har de vise sten

PPK

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-21 22:30

Du kan ikke fjerne det, det er integreret i tlf. men du burde kunne stoppe det i Indstillinger > Programmer eller Apps, find FB og åbn det punkt, find og tryk på Deaktiver.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 03-02-21 08:45

Klaudi

Okay, men jeg ville gerne have det fjernet og installeret på ny

Problemet er at ingen mere kan ringe til mig via Facebook, og da jeg også har installeret Whats APP som ind imellem også svigter, så tænker jeg at begge dele måske skulle fjernes og installere igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-21 08:59

Så kan du prøve med Indstillinger > Programmer eller Apps, Lagring, der er to knapper, Ryd data og Ryd cache, tryk på dem begge og vælg ok når FB brokker sig over at du er ved at fjerne Data, prøv så at starte FB igen, nu skulle den opdatere så den virker igen.

Virker det heller ikke, er sidste udvej måske en Nulstil til fabriksindstilling, hvor alt på tlf bliver nulstillet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-21 09:09

Det er vel for øvrigt Facebook Messenger du skal bruge?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.facebook.orca&hl=da&gl=US

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-21 10:12

Tryk på apps (firkant med 9 prikker)
Find facebook og hold fingeren på...........vælg afinstaller

Gå så til Play butik og find Facebook......instaler

Tryk på apps (firkant med 9 prikker)
find Facebook og hold fingerpå......................vælg føj til start

Nu burde du have en frisk Facebook på en af dine startsider (nok den den sidste til højre)

Altså hvis jeg har forstået hvad du vil.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 03-02-21 10:55

Klaudi

Har nu været inde og kigge og kan se der er mulighed for at Ryd cache og Ryd lagerplads.

Den første har jeg ryddet, men synes hurtigt den vokser igen

Den med lager tør jeg ikke rigtig at røre, da den kommer med en advarsel jeg ikke lige kan gennemskue.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 03-02-21 10:59

Den med lager/data fjerner opdateringer så der kun er en standard FB på, når du så åbner den opdaterer den igen, men har du FB Messenger på tlf og du er logget på den med samme konto som FB burde du kunne se og ringe til alle dine FB venner.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 19-02-21 19:34

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-21 20:32

velbekomme