/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Misbrug af mailadresse
Fra : Madsby
Vist : 188 gange
100 point
Dato : 01-02-21 14:15

Jeg oplever pludselig at Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com> fortæller at en modtager er blokeret, og at en anden ikke kan leveres fordi adressen er forkert. Og en tredie skriver og beder mig om at sende på en anden adresse. Alle i Italien.

Jeg har ikke sendt mail til nogen af dem, så jeg tror at nogen misbruger min maiadresse.
Har skiftet password Er der andet jeg kan eller bør gøre????

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-02-21 14:41

Jeg har også været ude for noget lignende. Da var detmin udbyder som reagerede og lukkede for min mail. Den blev først lukket op igen efter jeg havde identificeret mig og lavet et nyt vanskelligere password.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-02-21 14:43

Så jeg tror at det med at skifte password er nok. Bare det er gjort så skidderrikken ikke kan opsnappe det medens man registrerer det nye.