/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
VPN
Fra : jeanettesmor
Vist : 339 gange
300 point
Dato : 23-01-21 13:40

Goddav.

En af mine veninder stillede dette spørgsmål:
"Hvis jeg skal have en VPN til min iPhone og iPad, hvad vil du så anbefale?"

Jeg er desværre blank på VPNområdet og håber på anbefaling/er fra brugerne herinde.

God weekendhilsen
jeanettesmor

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-01-21 13:42
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-01-21 13:45

Hvis hun henter den gratis Speedtest by Ookla, så er der en (gratis) VPN med den.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 300 point
Dato : 24-01-21 05:59

Bruger denne, både på telefonen og på min PC - https://dnk.privateinternetaccess.com/

Har brugt den i årevis. Sløver ikke din forbindelse, servere i mange lande, og billig ved 2 års køb.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-01-21 14:19

Det var måske nærlæggende at spørge hvad hun vil VPN til?

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 24-01-21 16:43

webnoob:

som jeg svarede dig i en anden tråd: jeg blander mig ikke i hvad andre gør eller ikke gør og derfor er det ikke faldet mig ind at spørge.

Det er tilsyneladende din mission her i livet at stikke din næse i dig uvedkommende sager.

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 25-01-21 11:43

Tak for svaret dogvillestar.

Min veninde synes bedst om dit forslag

Kommentar
Fra : dogvillestar