/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Mobilehome som anneks?
Fra : MikkelBorre
Vist : 150 gange
10 point
Dato : 22-01-21 10:55

Jeg skal bruge et MobileHome af den type som man finder på campingpladser mere eller mindre fast installeret. Jeg skal bruge det som anneks på sommerhusgrund. Kender I nogle danske leverandører med en god service?

Mvh.

Kommentar
Fra : MobileHomeEnt

Dato : 22-01-21 10:59

Hejsa!

Hos MobileHome.dk der sælger vi netop dette! Vi har flere modeller så der er helt sikkert også en model der passer dig. Se mere om mobilehomes og glamping/camping på vores hjemmeside:
https://mobilehome.dk/

Mange hilsner

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-21 11:09

Det var dog det mest enkle og billige reklame indslag.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-01-21 11:14

Det kræver formentlig tilladelse at stille sådan en op selvom det er en sommerhushrund

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-21 11:19

Bille - jeg tror ikke han har noget sommerhus, men vil bare gerne sælge et bevægeligt hjem.

Ps. Man må da håbe at der er lidt regler på sådan en sommerhusgrund.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 22-01-21 11:50

Der er da minsandten én der har gevaldig travlt med at reklamere for diverse firmaer...

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 23-01-21 21:15

Til webm: Spørger og svargiver er begge nyoprettet, så det lugter ikke så godt, vil jeg give dig ret i.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-01-21 21:19

Ja, spørgsmålet er næppe stillet før der kommer et svar