/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Video call real-time oversætter app?
Fra : cristian2
Vist : 192 gange
50 point
Dato : 17-01-21 21:49

Jeg skal holde videomøder med en inder (som taler hindi) og ikke kan engelsk. Jeg skal vise ham forskellige ting på real time kameraet, og jeg skal konversere med ham samtidig. Jeg har tjekket forskelligt, men kan ikke finde en real time oversætter funktion til videomøder. Jeg er altså ude efter en app, hvor jeg kan se ham, jeg holder møde med, mens jeg simultant får oversat, hvad han siger på hindi, enten til engelsk eller dansk (og vice versa) - enten som voice over eller som en tekstdisplay på skærmen.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-01-21 23:07

Det er nok mere sikkert at alliere dig med en translatør, der kan være i samme lokale som dig.

Det andet kan blive noget "skrækkeligt" noget.

Det kan blive værre end Google translate.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 18-01-21 06:37

sådan er det med billig underbetalt arbejdskraft

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 18-01-21 14:25

Citat
sådan er det med billig underbetalt arbejdskraft

Jeg troede sitet her handlede om at hjælpe hinanden.

Iøvrigt er der såmænd tale om vores fadderbarn, hvis det kunne have interesse

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-01-21 14:33

Det ændrer ikke på, at det du efterspørger findes ikke.

Hvorfor tror du, der er så stort et behov for tolke mange steder, hvis det kunne klares online.

Bare grammatikken "spænder ben" for det.

Bl.a. tyskerne har alle deres udsagnsord sidst i sætningen, så der kan IKKE ske en "løbende" oversættelse.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 18-01-21 20:09

Citat
Det ændrer ikke på, at det du efterspørger findes ikke

Citat
tyskerne har alle deres udsagnsord sidst i sætningen, så der kan IKKE ske en "løbende" oversættelse

Der findes hundredevis af simultanoverætter-apps, fx:
https://www.youtube.com/watch?v=pFRj9BROugI

Jeg er blot ude efter, at den oversatte tekst eller auditive oversættelse skal fremtræde på samme skærm som den visuelle video i real time.

Annuller spørgsmålet
Fra : cristian2

Dato : 28-01-21 18:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål