/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Skal vi stå sammen og myrde ??
Fra : Mille35
Vist : 412 gange
30 point
Dato : 03-07-03 10:09

Hvis de finder den sindsyge mand, burde vi så ikke stå sammen og pine ham til døde ??

Ps. Jeg tænder et lys for Mia og tænker virkeligt på forældrene som har
fået ødelagt deres liv bare fordi en psykopat har en sindsyg sexlyst.
Gid fanden have ham.
Og gid han får resten af sit liv bag tremmer og får det rigtigt hårdt
derinde i mørket (der er sikkert mange derinde der OVERHOVEDET ikke kan
acceptere den slags mennesker, og som sikkert også holder ham i live så han
kan få så mange år som muligt med meget dystre udsigter og mangeeeeeeeee
tæsk forhåbentlig)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-03 10:20

I det øjeblik han bliver anholdt og kommer bag tremmer, tror jeg at andre indsatte nok skal udsætte ham for de pinsler, som de mener han har godt af. Har læst og hørt, at en forbrydelse, som den der nu igen er begået, ikke accepteres af andre indsatte.

Jeg tænker som du på Mias forældre, de bliver aldrig til de glade forældre igen. Dette vil præge dem resten af deres liv. De har fået den hårdeste, som man kan komme ud for. Nemlig at miste et barn.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-07-03 10:32

>Mille35

I hvilken rækkefølge?

[citat]
burde vi så ikke stå sammen og pine ham til døde

Gid fanden have ham

gid han får resten af sit liv bag tremmer
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-07-03 10:39

Kan ikke lade være med at tænke på, hvis vi myrder og piner ham, er vi så bedre selv?

Jeg føler også vrede og håbløshed når jeg ser/hører/oplever det der er sket med Mia og hendes nærmeste.

Jeg har også stor medfølelese med hendes forældre...har selv 3 dejlige unger og kan jo ikke lade være med at tænke på: hvis det nu havde været dem?- en hæslig tanke!

- Men har også medfølelese med den mand der har gjort det...det må da være ganske forfærdeligt at have et sådant sind og indeholde så meget vrede og had at han har behov for at gøre sådanne ting.

Ved godt at det kan lyde som om jeg ikke synes han skulle straffes og spærres inde...det er ikke tilfældet! Sådan en mand skal spærres inde resten af hans liv!

Med stor medfølelse for Mia´s nærmeste.
Sus

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-07-03 10:47

jeg synes vi skal samle alle dem der gerne vil brænde stearinlys af for hende og hendes forældre for så kan vi nemlig brænde dem alle sammen af i røven på ham der har gjort det..!!!!

bagefter skal han have amputeret arme, ben og LEM..!! og så kan han sidde i spjældet og få tæsk af de andre indsatte uden at kunn gøre en skid igen..!!

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 03-07-03 10:54

Jeg må give Sus ret i meget af det hun siger og hvis vi skulle hjælpe alle parter, ikke kun i denne sag, men også i andre.
Kune det så ikke tænkes, at det ville hjælpe at få snittet bollerne af når man havde lavet en sex forbrydelse ( altså hvis "man" er en mand), det skulle fjerne lysten så "han" efter endt afsoning ikke laver endnu en brøler.

Bare en tanke...

Thomas

Kommentar
Fra : Bigboss_mann

Dato : 03-07-03 11:09

det han har gjort ved Mia kan ikke tilgives, men er vi ikke lige så syge hvis vi vil pine ham som i foreslår, men jeg er heller ikke et sek. i tvivl om at hvis det var nogle i min familie der blev udsat for en sådan forbrydelse vil jeg gøre alt for at få fat i den person der står bag,

Bigboss

Kommentar
Fra : bamsen4u

Dato : 03-07-03 11:15

Har selv børn selvom de efterhånden er voksne. Jeg mener ikke, der er nogen straf der er stor nok for sådanne forbrydelser. At henrette ham ville være en for nem løsning. Der er ingen tvivl om at den tillægsstraf i form af tørre tæsk i fængslet er på sin plads og selvfølgelig skal han forhindres i at foretage sig tilsvarende handlinger i fremtiden.

Hvad med en tatovering i panden "jeg er voldtægts- og barnemorder" - det skulle nok holde ham ude af "omsætning".

Stor medfølelse for mia's nærmeste.

Bamsen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-07-03 11:48

---->bamsen4u

nice one med tatoveringen..!!

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 03-07-03 11:50

Hvad med en tatovering i panden "jeg er voldtægts- og barnemorder" - det skulle nok holde ham ude af "omsætning".

Den var god

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 03-07-03 14:39

Hej Mille 35

Jeg kan godt forstå din hævntørst, og et er sikkert når han først bliver anholdt og fænglslet, så gør han nok klogest i at søge om frivillig isolation hvis han ikke "pludselig" vil komme til skade.

Men vi må nu engang ikke begå selvtægt, det er jo heldigvis derfor vi lever i et demokratisk samfund med en ordenlig retsstat, hvor han efter de straffe der nu gives i dette land vil blive dømt, og mon ikke han står til livsvarigt fængsel, som jo så desværre herhjemme "kun" er c.16 år før de benådes, jeg mener man skal udstå hele den straf man dømmes, men det er en anden snak.

Jeg synte alle burde gå ind på denne side:

http://www.mindet.dk/Minder/MinderneGr/663/Mia_Teglgaard_Sprotte.asp

Øverst i venstre hjørne klikker man ind på gæstebogen, og der kan man vise sin medfølelse over for Majas familie, det håber og tror jeg vil varme deres hjerter, når de får overskud til at læse dem.

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 03-07-03 14:48

Hej med jer alle sammen ...jer er helt enig i alt det i skriver , men kom til at tænke på, hvad skal man så gøre ved de kvinder som misbruger børn sexuelt ????? skal de syes sammen mellem benene

MVH
Niss45

Kommentar
Fra : ThomasG

Dato : 03-07-03 15:15

Hej niss45

Ikke nogen dårlig ide......

Thomas

Kommentar
Fra : bamsen4u

Dato : 03-07-03 15:23

hej niss45

Min løsningsmodel kan såmænd også bruges på kvinder

Bamsen

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 30 point
Dato : 03-07-03 16:03

hmm det hjælper nok ikke at sy kvinder sammen forneden...Det har vist nok ikke indflydelse på hormonerne!!!
Nææh den med at folk skal tatoveres med et eller andet tegn, der viser at de har begået en forbrydelse, er da en god idè...meeen, skal vi så til at ringmærke alle der har begået et eller andet ulovligt..bare en strøtanke.
Ved da godt at der er forskel på forbrydelser, men, vi bor jo stadig i et demokratisk land, hvor der ikke må forskelsbehandles, så det bliver jo nok ved ønsketænkning.
sus

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 03-07-03 19:32

Tak for svaret mango.