/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
samklappelig arbejdsbord
Fra : madglad
Vist : 234 gange
100 point
Dato : 28-12-20 09:21

spørgsmål til den proff tømrer eller gør det selv mand.
hvad bruger i på jobbet osv,
skal ha mig et samklappelig arbejdsbord som jeg kan bruge i skuret, pris max 1000.
et godt stabil bord og det behøver ikke kunne bære det helt vilde . save pudse plader lægter osv.
jeg har kigget lidt på stanley fatmax da det har mange muligheder til skruetvinger i huller og på kanten, jeg syntes størrelsen ser passende ud, og de store hulle kan tage forskellige skruetvinger men er det stabil. her er de forskellige https://llk.dk/3gts7i
på forhånd tak

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-12-20 11:02

Syntes de er for ustabile til tungt arbejde.
Jeg har altid haft et klapbord monteret på væggen, det rykker sig ikke når man tager godt fat med maskiner.
Og du kan selv lave de huller og andet du skal bruge.
https://www.google.com/search?q=klapbord+p%C3%A5+v%C3%A6g&sxsrf=ALeKk02rYvZ4Q5sIDl42edS8ULSQPfLoqA:1609149562692&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjuhMygtfDtAhWQl4sKHXJUCM8Q_AUoAXoECA4QAw&biw=1173&bih=666

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-12-20 11:05

prisen er fra hjemmelavet til købe borde

Kommentar
Fra : madglad

Dato : 28-12-20 14:04

plads jeg mangler plads i skuret men jeg har dem her https://llk.dk/zpwt37 og så lave en plade 100 gange 90 cm og skrue dem fast på. har lige prøvet at lægge en 2 cm tyk plade på og den er total stabil og jeg (115 kg) kan sidde på den uden den bevæger sig så kan jeg bore de huller til tvinger osv og lave hul i den ene side så man kan bære den. skal lige være sikker på at den kan komme ind i min bil ellers takker jeg for svaret

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 50 point
Dato : 28-12-20 16:26

OK, det jeg mente med ustabil, er når man f.eks vil høvle/ file/ pudse med almindeligt håndværktøj, så bevæger bordet sig hvis ikke man bruger en fod/ hånd til at holde på det.
Har selv et af de billige og bruger det næsten aldrig, men rimelig nyttig til små opgaver.

Godkendelse af svar
Fra : madglad

Dato : 28-12-20 23:22

Tak for svaret abbaba.