/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Spam konto
Fra : preb1944
Vist : 260 gange
100 point
Dato : 26-12-20 13:28

hej. Jeg har en y mail konto (yahoo).Jeg er begyndt at få nogle mail i spam som ikke er spam.Kan man slette dem så de ikke kommer i spam fremover-findes et sted hvor man kan skrive de mail ?
Evt. tak hilsen Preben

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-20 13:44

I de fleste mail programmer som eks. " mail " i windows 10 kan man i spammappen fortælle proggrammet at det ikke er spam.
windows 10 >mail > mapper > spam > hvor du burde have mulighed for at markere den enkelte spammail til ikke at være spam.
Som jeg lige husker det, for jeg har ingen spam lige nu.

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 26-12-20 14:12

Tak for forsøget Eyvind.Mit problem er at næste gang den sendes vil den så også ryger i spamfilter-og det er det jeg gerne vil stoppe så den ryger i indbakke i stedet.
preben

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 26-12-20 14:18

Hvis du fortæller spammappen at dette ikke er en spammail, så bør den komme i indbakke i stedet for næste gang.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-20 14:53

Prøv lige at fortællle hvilket mailprogram du bruger, for det kan være svært at styre windows 10 mailprogrammet.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-12-20 15:47

Du højreklikker blot på den/de mail der er kommet i spammappen og markerer den som værende "ikke spam" så burde Yahoo mail huske det næste gang...

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 26-12-20 16:13

Tak for svaret Eyvind. Håber så den fremover kommer i indbakke

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-12-20 17:45

Selvfølgelig gør de det...