/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
egne film på iTunes til TV
Fra : jeanettesmor
Vist : 218 gange
500 point
Dato : 23-12-20 07:08

Godmorgen derude

Min datter har importeret egne optagelser til sin iTunes-konto. Det virker fint så længe hun ser dem på sin laptop. Nu vil hun gerne se dem på TV - men hvordan parrer hun laptoppen med TVet?

Det store problem er, at hendes TV er monteret så tæt på væggen at det ikke er muligt at nå de forskellige kabelindgange på bagsiden. Vi har prøvet over Wi-Fi men intet sker. Pc og TV kører på samme fiberforbindelse og kodeord. iTunes på begge er indstillet til Deling i hjemmet.

De importerede film er alle i MP4-format.

Hvordan kan vi løse problemet?

Tak for hjælpen og god lillejuleaftensdag
jeanettesmor

Accepteret svar
Fra : McBobo

Modtaget 510 point
Dato : 23-12-20 08:01

jeanettesmor, der er ingen anden udvej end at du må finde 6.stk hænder og afmontere tv'et fra væggen og tilslutte et hdmi-kabel fra tv'et til laptoppen.
Herefter er det bare at finde den rigtige hdmi indgang på fjernbetjeningen, så skrivebordet komer frem på tv'et fra laptoppen, og afspille den ønsket video-fil.

McBobo

Kommentar
Fra : webm

Dato : 23-12-20 09:10

Samme fremgangsmåde som McBobo anviser - dog med en forskel at du kan montere en
Google Chromecast når du har fået Tv'et ned af væggen.

Så kører det fremdeles...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-12-20 10:45

Kan PC finde IV og omvendt

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 24-12-20 15:06

Mange tak for svar McBobo og webm

Rigtig glædelig jul og et endnu "glædeligere" nytår til jer.

Venlig hilsen
jeanettesmor

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 06-01-21 15:26

Tak for svaret McBobo.

Det må du undskylde - jeg troede at jeg forlængst havde accepteret svaret og lukket tråden