/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Der kommer ikke mail fra messenger?
Fra : zebra2zebra
Vist : 343 gange
50 point
Dato : 12-12-20 16:42

Jeg skriver sammen med nogle mennesker på messenger. Når jeg skriver til dem, få de en mail om at jeg har skrevet, og så kan de logge ind og svare. Nå de skriver til mig, får jeg ikke nogen mail. For at løse det problem, logger jeg jævnlig ind, og ser efter om der er nogle, der har skrevet. Men det ville være meget nemmere, hvis der kom en mail.
Jeg har været inde på messenger og se om der er nogle knapper, som jeg kan trykke på. Men jeg har ikke kunne finde noget.
Er der en løsning på det problem?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-20 18:46

Prøv lige at skrive en mail fra dig selv til dig selv.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-12-20 19:55

Det er ikke mail, det er Facbook´s messanger.

Sæt messanger op til at give notifikationer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-20 20:04

Bille

Kommentar
Fra : zebra2zebra

Dato : 13-12-20 09:11

Jeg har sendt en mail fra mig selv til mig selv. Den går fint igennem.
I messenger, har jeg klikket på præferencer -> se din profil. Når jeg gør det, kommer jeg til min facebook profil. Der har jeg kigget på min email adresse. Det er korrekt email adresse.

Kommentar
Fra : zebra2zebra

Dato : 13-12-20 09:20

Jeg har surfet på det. Et sted står der følgende:

Computer (messenger.com):
Sådan slår du Messenger-notifikationer til eller fra:
Ud for Chats, klik på ( og så er der et billede af et tandhjul )

Jeg har ikke noget tandhjul ud for chats. Ud for chats er der tre prikker. Når jeg klikker på de tre prikker, kommer jeg til præferencer.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 13-12-20 13:41

Installer Messenger på din mobiltelefon, så kan få alle de notifikationer som du ønsker.

Messenger sender ikke mail, men kun notifikationer via dedikerede applikationer.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-12-20 13:44

Hvis du vil ændre på dine notifikationer kan det gøres her :
https://www.facebook.com/settings?tab=notifications

Kommentar
Fra : zebra2zebra

Dato : 14-12-20 12:37

Der er en fejl i mit spørgsmål. Jeg har skrevet: "Når jeg skriver til dem, få de en mail om at jeg har skrevet". Det er ikke korrekt. Den oplysning er flere måneder gammel. Facebook har tilsyneladende lavet om på deres messenger hjemmeside, så den ikke sender mail som notifikation.
Det er jo meget godt at vide. Men jeg vil have notifikationer og jeg vil ikke installere apps på min telefon.

Kommentar
Fra : zebra2zebra

Dato : 14-12-20 12:42

-> Benjamin.Hansen Så vidt jeg kan se, er det link, du er kommet med til brug på facebook. Det er ikke til messenger.

Godkendelse af svar
Fra : zebra2zebra

Dato : 28-12-20 12:19

Tak for svaret Benjamin.Hansen.