/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
local security authority process
Fra : abbaba
Vist : 285 gange
300 point
Dato : 08-12-20 20:23

Hvordan stopper jeg det program
Win 7 Ultimate

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 08-12-20 20:38

Vil du stoppe styresystemet?
Så skal du bare slukke PCen.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 08-12-20 20:39
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-20 22:14

Prøv med

1. Gå til Indstillinger> System> Beskeder og handlinger

2. Sluk for 'Få tip, tricks og forslag, mens du bruger windows'

3. Genstart

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-12-20 23:44
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-20 23:56

Ups, glem mit indlæg

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-12-20 23:56

Vil du stoppe styresystemet?
Så skal du bare slukke PCen.

Næppe, men en fandens (indbygget i systemet) Firewall der altid dukker op når jeg sætter en USB eller andet til min pc.

https://myuninstaller.en.softonic.com/
Hvor ligger programmet på min pc?

Prøv med

1. Gå til Indstillinger> System> Beskeder og handlinger

2. Sluk for 'Få tip, tricks og forslag, mens du bruger windows'

3. Genstart

Det findes ikke på min?
Har prøvet MSCONFIG og der er den heller ikke.
MEN fandt noget der i C:\Windows\System32\lsass.exe ifølge min firewall som åbenbart ikke kan blokkere den.
Havde den for mange år siden med en XP Home, og den mener jeg kommer ind med opdateringer.
https://ibb.co/4jfMyGM

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-12-20 00:04

Installerer Win 10 i stedet for - Win 7 er jo outdated...

Min har lige hente de sidste nye opdateringer for et par dage siden, men driverne er det største problem.
Og hvad i alverden er bedre i Wim 10? som i min verden er fyldt af LORT osv der skal slåes fra øfr man tør bruge systemet.

Tror det var mosebæk? der skrev ? hvorfor fanden skal alt laves om for - det gamle virkede PERFEKT, men åbenbart ikke til almindelig brug (NEW LOOK), med mindre osv.

Fandme før man går over til Linux eller Android på PC.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-12-20 00:08

Har en udgave af WIN 10 og fatter ikke den overhovedet kan/ tør bruges af sikkerheds grunde
samt man ikke finde en SKID/ fis nogen som helst steder i ? kontrolpanelet.
Opgav at bruge den, allerede da den blev udgivet.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-12-20 07:59

Citat
Fandme før man går over til Linux eller Android på PC.

Der er ikke nogen der forhindrer dig at gøre akkurat som du har lyst til -
jeg bruger og har brugt WIN 10 siden det er kommet frem.
Jeg har ikke oplevet andet end forbedringer...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-12-20 08:02

Hvis du allerede har opgivet WIN 10 inden du har brugt det, så lærer du da aldrig at bruge det...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 09-12-20 09:12

Citat
Hvordan stopper jeg det program

Højreklik på proceslinjen og vælg Jobliste, find LSASS.EXE og højreklik på den og vælg afslut job,
det er så ikke sikkert du får lov at lukke det af windows, og hvis det kan lukkes risikerer du at pc også lukker!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-12-20 10:43

Jeg synes også Win 10 er super. Jo der er mange ting der skal indstilles, men det er jo lige netop ideen, at du selv bestemme, hvad der skal køre, og hvordan din Windows skal se ud.
Jeg synes´det kører meget stabilt og hurtigt, selv på en ikke særlig kraftig bærbar der er 6 år gammel, kører det perfekt.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 10-12-20 22:27

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-20 08:17

velbekomme

Hvordan gik det med afslut job?