/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Licens Windows 10 64 bit - billig
Fra : anyway
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 03-12-20 12:44

Er der nogen der har et link til Licens Windows 10 64 bit. Min nye PC er installeret med win 10, men mangler at blive aktiveret.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-12-20 12:45

ÆHH! En ny PC, så burde Windows være aktiveret. Kontakt forhandleren.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-12-20 12:52

gå ind på ebay og find den der

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 03-12-20 13:35

ebay?? Er det ligegyldig om det er fransk, tysk

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-12-20 15:06
Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-20 20:03

Nu er det her jo ikke en pirat side. Så du har selvfølgelig din produktkode til din Windows.

Her er så Microsoft's vejledning:
https://support.microsoft.com/da-dk/windows/aktiv%C3%A9r-windows-10-c39005d4-95ee-b91e-b399-2820fda32227

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-12-20 08:23

anyway prøv der kommer brev med hvor du skal hente den

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 05-12-20 09:45

Jeg købte min Windows 10 her. https://software-deal.com/collections/operating-system
Gav 295 kr.

Kommentar
Fra : nogoodbadguy

Dato : 05-12-20 09:48
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-12-20 12:39

Klik på luppen i værktøjslinjen, skriv aktiver, klik på linket "Aktiveringsindstillinger", påsiden klikker du på linket " Få mere at vide om aktivering".
På siden der kommer frem kan du finde alle de oplysninger du har behov for, for at kunne aktivere din Windows.

JEG FORSTÅR STADIG IKKE AT DU IKKE KONTAKTER FORHANDLEREN, NÅR DET ER EN NY COMPUTER DET HANDLER OM???????

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-12-20 12:45

Prøv denne søgning på Ebay. tjek sælgers anmeldelser.

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=windows+10+license&_sacat=0&_sop=15

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 05-12-20 14:59

Brassovitski > Min PC er leveret med windows installeret, men ikke aktiveret

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-12-20 18:53

Så gå ind på linket jeg tidligere har lagt op.
Læs under overskriften "Tilknytning af din Microsoft-konto"
Følg vejledningen, fgor at tilknytte din Microsoft konto.
Derefter punkt 3 io vejledningen.
Citat
Når du har bekræftet, at du er administrator og bruger din Microsoft-konto, skal du vende tilbage til siden Aktivering, vælge Tilføj en konto, angive din Microsoft-konto og -adgangskode og vælge Log på.

Når din Microsoft-konto er blevet tilføjet, vil du på siden Aktivering se Windows er aktiveret med en digital licens, der er linket til din Microsoft-konto.

Og igen, hvis det ikke virker, så kontakt sælger.

Godkendelse af svar
Fra : anyway

Dato : 14-12-20 21:44

Tak for svaret Brassovitski.