/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
IMAP serveren
Fra : 2100
Vist : 170 gange
50 point
Dato : 24-11-20 15:42

Jeg får denne meddelelse når jeg vil sende en mail. Kan ikke logge ind på indgående (IMAP) - serveren, men kan godt sende mail.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-11-20 15:53

Så skal du jo blot tjekke dine indstillinger for den pågældende konto.
Så det der jo der der er en fejl i adresse til Imap server, brugernavn eller adgangskode

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-11-20 16:00

Du er havnet i en forkert gruppe med dette spørgsmål. Gruppen handler om Penge/Investering.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-11-20 19:40

Hvis du har tdc mailadresse - så skal den indgående hedde asmtp (ikke bare smtp)

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 24-11-20 22:04

Det er Outlook 2016 jeg bruger, kan fint sende men ikke modtage og det skete i oktober, men har ingen problemer på min iPhone eller Ipad med at modtage mail.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-11-20 00:47

Citat
Det er Outlook 2016 jeg bruger, kan fint sende men ikke modtage og det skete i oktober, men har ingen problemer på min iPhone eller Ipad med at modtage mail.

Det er jo helt klart nogle indstillinger du har skrevet forkert - tag kontakt til din udbyder og få en forklaring på hvorledes dine indstillinger skal skrives....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-11-20 07:26

Åben kontoindstillinger i Outlook, og ret disse, så disse er identiske med dem du har på din ipad.

Når du har en enhed der virker, kan du se hvilke indstillinger der virker. Lyder som om smtpserver er brugt på din pc, og imap anvende på Ipad.