/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Suk ikke ligefrem objektivitet
Fra : nosunshine5
Vist : 199 gange
50 point
Dato : 17-11-20 16:06

LOL
jeg kom m ed hvad jeg fandt et udemærket lavpratisk tip.

At putte et par ubrugte masker i en zip lock pose og have i tasken. Så man altid havde på nogen på farten og i en rimelig sikker pose.
Der er det så jeg forventer at dem der kommer med point på hvad de syntes om tippet har tænkt lidt over det.

Men den ene give ingen stjerner, fred med det, men personen skriver "corona hyster"i. Og en sur smiely. Som om covid19 er pjat???
Hvorfor overhovedt reager, når du ikke sætter dig ind i hvad det er jeg skriver???
Hvorfor faen gør nogen sådan? er det samme type personer der sparker andres udskåret græskar hoveder i stykker eller smider affald.
jeg kommer ikke til at forstå den slalgs mennesekr. Ikek om jeg lever i 100 år. Hvilket jeg forhåbentligt ikke gør, som verden er ved at blive til.

Nå lige et surt opstød

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-20 19:30

Jeg forstår dem heller ikke, men desværre er der profiler der aldrig kan se noget godt i det andre skriver og foreslår.

Der er tip hvor det stort set er samme profil der har bedømt næsten hele tippet ved hjælp af sine dobbeltprofiler og hvis kandu.dk interesserede sig for kandu havde de stoppet disse profilers massebedømmelse af tip.

Her er et par eksempler:
https://www.kandu.dk/tip22820.aspx
https://www.kandu.dk/tip22811.aspx

I det ene tip er der 3 dobbelt profiler og i det andet er der 4 dobbeltprofiler som jeg ser det.
Der er mange lignende eksempler under tip.
De er med til at ødelægge kandu.

Vi er mange gamle brugere der kun kommer en sjælden gang og kigger og undlader deltagelse i spørgsmål.
Hvis du ser på månedens bedste er der kun indtil nu bedømt 6 spørgsmål. Tidligere ville der på dette tidspunkt være mange mange flere stillede og løste spørgsmål.

Desværre er det også blevet sådan at visse profiler/dobbelt profiler har det med at nedgøre spørgerne, så desværre

bentjuul

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 17-11-20 23:03

"corona hyster"
Som om covid19 er pjat???

Det tror jeg næppe brugeren siger? når vedkommende skal i respirator

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-11-20 12:34

Flot tip nosunshine5, selvom jeg nok ikke kan drage nytte af den, da jeg ikke længere færdes meget i bybilledet, grundet alder og fysik.

Men alene initiativet gør, at hvis jeg havde set tippet, mens den var åben, havde den fået ****. Jeg tror mange andre, kan bruge den.

Apropos sure opstød: Jeg tror tit det er nogle stakler, hvis liv foregår nede i græshøjde......kuldsejlede drømme m.m., og derfor "stives" lidt af, ved at svine andre til. Bare se de forskellige kommentarer i Ekstra Bladet. Internettet, har så sandelig også sine minusser.

M.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-11-20 14:09

Jeg går heller ikke ind for de dobbeltprofilerede, som skal have en skraldespand til deres gylle.
Jeg får selv rigtig meget i hovedet af disse fladpander. Men desværre glemmer jeg indimellem at lade være med at skrive tips.
Om jeg ligefrem synes at jeg skal synes godt om et tip med at have et par nye mundbind med sig i en plastpose i tasken ? Hvor filen skulle man ellers have dem. Det er jo et MUST at have nogen på sig hele tiden!
Ingelein