/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
United dvd 4062m
Fra : nollerik
Vist : 738 gange
100 point
Dato : 03-07-03 07:32

Jeg har lige anskaffet en sådan tingest - jeg savner viden om, hvordan den gøres kodefri

Kommentar
Fra : KINGPIN_DK

Dato : 03-07-03 07:59

Hejsa....

Har en 3052, og ja, jeg ved godt det ikke er den samme model , men det er da et forsøg værd..... :

1. Åbn' CD-skuffen.
2. Tast "7739"
3. Tast "0" (Reg. fri), (1 for Reg. 1), osv......
4. Luk CD-skuffen igen.

Håber det fungerer.......

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 03-07-03 08:37

Tak, det vil jeg forsøge!

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 04-07-03 10:44

Electronic world har givet mig løsningen der er:

1.   Tænd for DVD afspilleren
2.   Åben CD skuffen med OPEN tasten
3.   Tryk SETUP
4.   Tast hurtigt “49540” på fjernbetjeningen for at se option menuen på skærmen. En ekstra menulinie bliver synlig.
5.   Vælg VERSION og tryk herefter PLAY
6.   Vælg REGION CODE
7.   Tryk > og indstil regionskode med op/ned tasterne. 0 er multiregion.
8.   Tryk SETUP for at bekræfte
9.   Indstil evt. VCD indstilling fra samme menu.

Kommentar
Fra : danyaal

Dato : 03-01-04 23:20

Ey nollerik..
jeg har prøvet den metode som du siger du fået fra Electronic World for at gøre den kodefri men den virker sku IK..der sker hat når jeg indtaster den kode..og hvor hutigt ska man indtaste den kode der..??!?!?!HHEEELLLPPPP

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 05-01-04 10:17

Jeg har endnu ikke haft brug for at gøre den kodefri, men her er hele opskriften, jeg fik dengang:

DVD6722(M), DVD5000 DVD4060M, DVD4062M, DVD4064M.

How to change region code and VCD:
1.   Power on the player,
2.   Press Open button to open the tray,
3.   Press Setup button to enter the setup menu,
4.   Press 49540 on remote Control in turn, ( press the keys rapidly ). A new menu line occours
5.   Select VERSION and then push PLAY
6.   Select REGION CODE
7.   Push > button and change the region code with up/down buttons. 0 is multi region.
8.   Press SETUP button to confirm.
9.   You can change the VCD setting from same menu

Sådan ændres regionskode og VCD:
1.   Tænd for DVD afspilleren
2.   Åben CD skuffen med OPEN tasten
3.   Tryk SETUP
4.   Tast hurtigt “49540” på fjernbetjeningen for at se option menuen på skærmen. En ekstra menulinie bliver synlig.
5.   Vælg VERSION og tryk herefter PLAY
6.   Vælg REGION CODE
7.   Tryk > og indstil regionskode med op/ned tasterne. 0 er multiregion.
8.   Tryk SETUP for at bekræfte
9.   Indstil evt. VCD indstilling fra samme menu.

Wechseln des Regionalcodes oder VCD:
1.   Schalten Sie den DVD Player ein (ohne CD).
2.   Öffnen Sie das CD Fach.
3.   Drücken Sie die „ SETUP“ Taste
4.   Geben Sie folgende Zahlen mit der Fernbedienung ein: “49540”. Jetzt sehen Sie das Optionsmenu
auf dem Bildschirm.
5.   Wählen Sie „ VERSION“ und drücken Sie danach die „PLAY“ Taste
6.   Wählen Sie „REGION CODE“
7.   Wechseln Sie die Region 1, 2 oder 0 (”0” ist Multiregion) oder wechseln Sie die VCD mit der Fernbedienung,
8.   Drücken Sie die „SETUP“ Taste um zu bestätigen.
9.   Sie können die VCD Einstellungen mit dem gleichen Menü einstellen

För att ändra regionskode eller VCD:
1.   Tryck på ON på DVD spelaren
2.   Öppna CD luckan
3.   Tryck på SETUP.
4.   Tryck snabbt in”49540“ på fjärrkontrollen för att se extra menylinje på skärmen
5.   Välg VERSION och tryck på PLAY knappen.
6.   Välg REGION CODE
7.   tryck > knappen och ställ in regionskod med upp/ned pilknapparna (0 är multiregion)
8.   Tryck SETUP knappen
Du kan ändre VCD inställningen från samma menu.

Miten muuttaa aluekoodi ja VCD:
1.   Laita soittimeen virta päälle
2.   Paina ”open” painiketta avataksesi CD luukku
3.   Paina ”setup” näppäintä päästäksesi setup valikkoon
4.   Paina kaukosäätimestä ”49540”, nopeasti, ja uusi valikko ilmestyy
5.   Valitse versio ja paina ”play” näppäintä
6.   Valitse aluekoodi
7.   Paina > näppäintä ja vaihda aluekoodia ylös/alas näppäimillä. 0 on monialuekoodi
8.   Paina ”setup” näppäintä vahvistaaksesi valinnan
9.   Voit vaihtaa VCD asetuksia samasta valikosta