/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan skrive til Facebook support?
Fra : cristian2
Vist : 301 gange
40 point
Dato : 27-10-20 17:00

Min samlever har en Instagram-profil hvorfra hun promoverer billeder, som hun selvfølgelig betaler for. Det gøres via en Facebook-konto som er oprettet alene til det formål. Nu skal hun have sine fakturaer sendt via EAN-nummer. Derfor skal hun i kontakt med Facebook som skal registrere hendes EAN-nummer. Men hvor finder man en emailadresse man kan kontakte? På fakturaerne fra Facebook står der kun VAT-nummer, Konto-ID og en adresse i Irland.

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-10-20 18:19

Øverst i højre side ved siden af ringklokken, er der drop-down menu, hvor du kan vælge emne

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 27-10-20 22:42

Citat
Øverst i højre side ved siden af ringklokken, er der drop-down menu, hvor du kan vælge emne

Der er mulighed for at raportere et problem, give feed back eller kontakte brugerforum (sidste er en labyrint af emne-muligheder der skal vælges) - men det er ikke muligt at skrive og få svar af Facebook.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 40 point
Dato : 27-10-20 23:33
Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 29-10-20 14:59

Tak for svaret abbaba.