/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Bluetoot
Fra : jensviggo
Vist : 343 gange
200 point
Dato : 13-10-20 22:26

Fik en Samsung soundbar i fødselsdagsgave. N460. Jeg har sat soundbaren og subwoofferen til mit mit Samsung tv. Sat det hele op som beskrevet i medfølgende brugervejledning, men kan ikke få bassen subwofferen til at sige noget, den blå diode bagpå blinker. Hvordan får jeg gang i den?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-10-20 22:41

Hvad står der i brugervejledningen?

Det hedder: Bluetooth - opkaldt efter Harald Blåtand = bluetooth.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-10-20 22:43

Kom il at tænke på, om den mangler strøm? - men så kan den jo ikke "blinke"

Bluetooth skal "normalt" parres - er det sket?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-10-20 22:46

Hvis den lyser fast blot er den for bundet.

Hvis den ikke har forbindelse, er der vist en trykknap bag på din subworfer som du kan holde inde i 5 sekunder så prøver den at parre sig igen.

Hvilken farve har din lysdiode på den?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-10-20 22:52

"Hvis den ikke har forbindelse, er der vist en trykknap bag på din subworfer som du kan holde inde i 5 sekunder så prøver den at parre sig igen."

Det burde da stå i brugervejledningen! - eller hvad?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-10-20 22:53

Glemte lige at du også skal trykke på pil op, på din fjernebetjening for at ID tænder på din soundbar når. Du ska holde den inde i ca. 5 sek. for at ID på soundbar dukker op.
Herefter skulle led blive fast blå

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-10-20 07:47

Den blå diode blinker og efter at have holdt knappen inde i mindst 5 sec, forbliver den blinkende.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-20 07:32

Han du få “ id” frem på din soundbar?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-10-20 08:32

Jeg har nu endelig fået installeret maskinen. Jeg finlæste manualen

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 15-10-20 09:43

Tak for svaret Benjamin.Hansen.